Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+21
bowlingjocke
Synergy
vim_mortis
RUTTEN
CarrieFisher
SurabayaJohnny
milton76
Trolldockan
playmate
dekanmi
Mclarengbg
Hoegberg
Nauthiz
Knasibas
Sheik
Wezzli
HC47
Rifter
SebbeBoy
Admin
thefisk
25 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:25 pm

pepparkakan skrev:
Men om du ska göra tvåan då? Sover alla... - Sida 38 735265

Haha, nej jag ångrar mig, vi släpper det nu.

vim_mortis skrev:

Hur hade du tänkt att nummer två skulle gå till ? Neutral
Sånt snusk håller inte jag på med.Neutral
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:25 pm

Knasibas skrev:



Sånt snusk håller inte jag på med.Neutral

Just det tjejer skiter inte, förlåt Neutral
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:29 pm

vim_mortis skrev:


Just det tjejer skiter inte, förlåt Neutral

Vi pratar inte mer om det ok?
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:30 pm

Jag ska be att få dedikera denna https://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70 till allas vår RUTTEN som vi håller så kär.

RUTTEN, We love you! Hoppas du har det bra ute i natten. Med dina öl och vänner!
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:30 pm

milton76 skrev:


Vi pratar inte mer om det ok?

Okej vi lämnar det så här. Embarassed Nog bäst så.
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:31 pm

CarrieFisher skrev:
Ni har väl kollat på "SAS - Survival secrets" på youtube? Finns 7 avsnitt per episod och det finns 7 episoder. Där finns både Eddie Stone & John Mac med. Väldigt intressanta klipp måste jag säga. Sedan angående bilden på McNab så tror jag inte riktigt att det är han.. eftersom det finns ett flertal bilder där han ser annorlunda ut.


Den bilden är den som är registrerad på hans riktiga namn.
Han är rätt lätt att spåra upp om man tänker efter, alla medaljer och sådant är offentlig information i england.

Jämnför man sen hans asiktsdrag, läppar osv med de halvcencurerade bilder som finns så stämmer det in prima.

Sen så var de första böckerna av bravo two zero ocencurerade Sover alla... - Sida 38 53513
Till överst på sidan Gå ner
CarrieFisher
zoolander
CarrieFisher


Antal inlägg : 754
Join date : 10-03-12

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:36 pm

SebbeBoy skrev:



Den bilden är den som är registrerad på hans riktiga namn.
Han är rätt lätt att spåra upp om man tänker efter, alla medaljer och sådant är offentlig information i england.

Jämnför man sen hans asiktsdrag, läppar osv med de halvcencurerade bilder som finns så stämmer det in prima.

Sen så var de första böckerna av bravo two zero ocencurerade Sover alla... - Sida 38 53513
Sätter han ut sitt riktiga namn så är han helt dum i huvudet eftersom han har ju ett pris på sitt huvud.

Man kan göra en jämförelse med "Snapper" i videon nedan.. han har också ett pris på sitt huvud men han har nog lite vett och inte visar sitt ansikte.


Men jag måste säga att SAS är en imponerande styrka.. med tanke på att SAS-soldater inte "existerar" irl.
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:39 pm

CarrieFisher skrev:
Sätter han ut sitt riktiga namn så är han helt dum i huvudet eftersom han har ju ett pris på sitt huvud.

Man kan göra en jämförelse med "Snapper" i videon nedan.. han har också ett pris på sitt huvud men han har nog lite vett och inte visar sitt ansikte.


Men jag måste säga att SAS är en imponerande styrka.. med tanke på att SAS-soldater inte "existerar" irl.

Alla soldater är ju registrerade i ett register.
När han fick DCM och MM medaljerna så registreras det. han är den enda som fått bägge dessa och söker man i registret över medaljer kommer ett namn fram där som inte är mcnab.

Och jo, efter hans tid som agent mot IRA är han inte direkt poppis.

SAS är de som jag tycker är bäst i världen, de har inte den senaste utrustningen men de gör ett sjuhelvetes jobb.
Till överst på sidan Gå ner
CarrieFisher
zoolander
CarrieFisher


Antal inlägg : 754
Join date : 10-03-12

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:41 pm

SebbeBoy skrev:


Alla soldater är ju registrerade i ett register.
När han fick DCM och MM medaljerna så registreras det. han är den enda som fått bägge dessa och söker man i registret över medaljer kommer ett namn fram där som inte är mcnab.

Och jo, efter hans tid som agent mot IRA är han inte direkt poppis.

SAS är de som jag tycker är bäst i världen, de har inte den senaste utrustningen men de gör ett sjuhelvetes jobb.
Där ser man. Den enda bilden som jag skulle vilja se ocensurerad är gruppbilden av Bravo Två Noll. Jag har sett både Chris Ryan & Dinger samt Bob/Steve/Vince. Men skulle vara coolt att både se Mark & Andy's ansikten på bilden.
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:46 pm



Så jävla bra så jag vet inte var jag ska ta vägen Neutral
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:46 pm

CarrieFisher skrev:
Där ser man. Den enda bilden som jag skulle vilja se ocensurerad är gruppbilden av Bravo Två Noll. Jag har sett både Chris Ryan & Dinger samt Bob/Steve/Vince. Men skulle vara coolt att både se Mark & Andy's ansikten på bilden.

Har du läst "självbiografi" böckerna?
Bravo two zero, immediate action samt seven troop?

Seven troop fastnade jag riktigt mycket för, kom fram väldigt mycket ny information om hans kompisar. Stod om deras sjävlmord å hela den biten.
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:49 pm

God kväll kamrater, har ni saknat mitt sällskap? Sover alla... - Sida 38 510387
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:49 pm

Rifter skrev:
God kväll kamrater, har ni saknat mitt sällskap? Sover alla... - Sida 38 510387

Enormt, där fick du för du sa att hockeyn var avgjord. satan vad spännande den var Razz
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:50 pm

vim_mortis skrev:


Enormt, där fick du för du sa att hockeyn var avgjord. satan vad spännande den var Razz

Men jag visste ju utgången, hann för övrigt se sudden Sover alla... - Sida 38 159818
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:51 pm

Rifter skrev:


Men jag visste ju utgången, hann för övrigt se sudden Sover alla... - Sida 38 159818

Jo men var så jävla spännande så det var sjukt, djurgården var för nära.
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:53 pm

vim_mortis skrev:


Jo men var så jävla spännande så det var sjukt, djurgården var för nära.

Det känns som det kan bli en lång och oviss finalserie. Nu ska jag börja följa på allvar. Problemet är att jag inte har sympatier för nåt av lagen. Det gör att man inte kan tända till på allvar Sover alla... - Sida 38 215316
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:53 pm

Rifter skrev:


Men jag visste ju utgången, hann för övrigt se sudden Sover alla... - Sida 38 159818

'kväll Riffe. Planer för kvällen?
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:54 pm

Rifter skrev:


Det känns som det kan bli en lång och oviss finalserie. Nu ska jag börja följa på allvar. Problemet är att jag inte har sympatier för nåt av lagen. Det gör att man inte kan tända till på allvar Sover alla... - Sida 38 215316

Det ska bli intressant, gillar när det är jämna och tighta matcher Smile

Förutom mot rögle och leksand då ska dem krossas Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:58 pm

milton76 skrev:


'kväll Riffe. Planer för kvällen?

Tja Mille.

Har inga större planer faktiskt, blir nog att vara hemma och ta det lugnt. Vad har du själv för planer?

vim_mortis skrev:


Det ska bli intressant, gillar när det är jämna och tighta matcher Smile

Är man neutral så vill man såklart ha så jämna matcher som möjligt. Känns som Hv vinner det här i 4-2 eller 4-3 i matcher. Dom är lite tyngre.
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 10:59 pm

Rifter skrev:


Tja Mille.

Har inga större planer faktiskt, blir nog att vara hemma och ta det lugnt. Vad har du själv för planer?



Är man neutral så vill man såklart ha så jämna matcher som möjligt. Känns som Hv vinner det här i 4-2 eller 4-3 i matcher. Dom är lite tyngre.

Jag är ju inte neutral i dessa matcherna och jag hatar djurgården också, men dagens match var jävligt rolig att kolla på.
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 11:00 pm

Så, nu är det läggdags barn! Det är det för eder tant Smile
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 11:01 pm

Rifter skrev:


Tja Mille.

Har inga större planer faktiskt, blir nog att vara hemma och ta det lugnt. Vad har du själv för planer?



Är man neutral så vill man såklart ha så jämna matcher som möjligt. Känns som Hv vinner det här i 4-2 eller 4-3 i matcher. Dom är lite tyngre.

Samma faktiskt. Orkar inget annat .. HAHA
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 11:02 pm

Nu är det dags för lite lördagsmys hemma framför burken. slog precis upp en liten wirre Sover alla... - Sida 38 427782
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 11:03 pm

milton76 skrev:


Samma faktiskt. Orkar inget annat .. HAHA

Haha, ja men det är skönt. Hänga framför burken och kolla tv Sover alla... - Sida 38 159818
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör apr 17, 2010 11:04 pm

Rifter skrev:
Nu är det dags för lite lördagsmys hemma framför burken. slog precis upp en liten wirre Sover alla... - Sida 38 427782

Vilket märke ? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: