Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+15
milton76
dekanmi
RUTTEN
thefisk
Ingotera
Hoegberg
Vrövis
HC47
SebbeBoy
Rifter
Mclarengbg
vim_mortis
bowlingjocke
playmate
Admin
19 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:49 pm

playmate skrev:


Min skola ska ha vernissage om temat Framtid så vi fotoelever ska få ställa ut bilder vi har tagit på So Future i Kungsträdgården 21-23 maj. Men alla bilder kommer inte få plats så det är bara de bästa som har valts ut. Och mina tillhör tydligen de bästa Sover alla... - Sida 40 Icon_cheers Jag har fotat miljöförstörning i Stockholm, orginellt nog Sover alla... - Sida 40 714144




Tror inte jag har några färdigredigerade bilder på den här datorn på den fotosessionen... Men kan visa senare. Eller så får ni komma och kolla live Wink



Vad talar du om nu? Very Happy


Det låter spännande Very Happy som gammal foto-elev så vill jag gärna se lite bilder när dem är klara ^^
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:53 pm

vim_mortis skrev:



Det låter spännande Very Happy som gammal foto-elev så vill jag gärna se lite bilder när dem är klara ^^

Jag hittade en från mitt webbgalleri iaf. Just den ensam är ju ingenting speciellt så, men tillsammans med de andra bilderna utgör de en bra kombo. Samt att det är mycket arbete i PS bakom den, eftersom att det är svårt att göra en bild grå och dyster när det är klarblå himmel och solen lyser upp all snö runt omkring Very Happy
http://media.nterface.com/images/7301148/281x420.jpeg
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:53 pm

Sover alla... - Sida 40 Affraid
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:54 pm

playmate skrev:


Min skola ska ha vernissage om temat Framtid så vi fotoelever ska få ställa ut bilder vi har tagit på So Future i Kungsträdgården 21-23 maj. Men alla bilder kommer inte få plats så det är bara de bästa som har valts ut. Och mina tillhör tydligen de bästa Sover alla... - Sida 40 Icon_cheers Jag har fotat miljöförstörning i Stockholm, orginellt nog Sover alla... - Sida 40 714144



Tror inte jag har några färdigredigerade bilder på den här datorn på den fotosessionen... Men kan visa senare. Eller så får ni komma och kolla live Wink


Vad talar du om nu? Very Happy

Tur det är så nära och bra Very Happy Men visa senare!
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:54 pm

playmate skrev:


Jag hittade en från mitt webbgalleri iaf. Just den ensam är ju ingenting speciellt så, men tillsammans med de andra bilderna utgör de en bra kombo. Samt att det är mycket arbete i PS bakom den, eftersom att det är svårt att göra en bild grå och dyster när det är klarblå himmel och solen lyser upp all snö runt omkring Very Happy
http://media.nterface.com/images/7301148/281x420.jpeg

Men det såg ju bra ut Smile gillar kontrasterna mot tidningen på bänken.
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:55 pm

playmate skrev:


Jag hittade en från mitt webbgalleri iaf. Just den ensam är ju ingenting speciellt så, men tillsammans med de andra bilderna utgör de en bra kombo. Samt att det är mycket arbete i PS bakom den, eftersom att det är svårt att göra en bild grå och dyster när det är klarblå himmel och solen lyser upp all snö runt omkring Very Happy
[url=http://media.nterface.com/images/7301148/281x420.jpeg
http://media.nterface.com/images/7301148/281x420.jpeg[/quote[/url]]

En parkbänk. Vad fint och nyskapande.
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:55 pm

vim_mortis skrev:


hahah men vi alla har ju varit där Sover alla... - Sida 40 714144

Jo, det är väl så men inte mindre jobbigt för det.

Mclarengbg skrev:


Så du vill ha fler länkar från Playmate? Sover alla... - Sida 40 159818 Sover alla... - Sida 40 159818 Sover alla... - Sida 40 159818

Kan du inte ordna så att ni sitter mitt emot varandra?

Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 5:56 pm

Admin skrev:


Tur det är så nära och bra Very Happy Men visa senare!

Skoja inte, jag ska aldrig sluta visa Very Happy

vim_mortis skrev:


Men det såg ju bra ut Smile gillar kontrasterna mot tidningen på bänken.

Ja alla bilder har lite samma mönster. Hade varit fina bilder om det inte var skräpigt.

thefisk skrev:
En parkbänk. Vad fint och nyskapande.

Javisst Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:08 pm

Mclarengbg skrev:


Ok. Är det höga antagningspoäng till den utbildningen?
Det är som alla andra yrken där yrket som går ut på att vårda folk, dvs höga antagnignskrav. Sedan måste man ju också ha "rätt" personlighet. Tror inte att en med autism passar särskilt bra inom vården.

RUTTEN skrev:
Tror jag kommer landa på rätt hyfsade betyg efter särskilda prövningar.
Det är för övrigt en väldigt effektiv metod för att få bra betyg, man får ju det man skriver på provet som slutbetyg.
Jaaa verkligen.. får man underkänt på provet så får man IG i betyget. Det låter som ett bra sätt att få bra betyg på Laughing
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:12 pm

playmate skrev:


Jag hittade en från mitt webbgalleri iaf. Just den ensam är ju ingenting speciellt så, men tillsammans med de andra bilderna utgör de en bra kombo. Samt att det är mycket arbete i PS bakom den, eftersom att det är svårt att göra en bild grå och dyster när det är klarblå himmel och solen lyser upp all snö runt omkring Very Happy
http://media.nterface.com/images/7301148/281x420.jpeg
Det var verkligen en bra bild som har temat miljöförstöring. Du kan inte typ fotografera bussar/bilköer där det spyr ut avgaser? Eller kanske en skorsten som spyr ut rök? Du får ju (om du nu har) använda din kreativitet och tänka till.
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:12 pm

Fy fan va nice med jordgubbar Sover alla... - Sida 40 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
Mclarengbg
Bannad
Mclarengbg


Antal inlägg : 3124
Join date : 10-03-08
Ort : Göteborg

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:13 pm

ReAnimater skrev:
Det är som alla andra yrken där yrket som går ut på att vårda folk, dvs höga antagnignskrav. Sedan måste man ju också ha "rätt" personlighet. Tror inte att en med autism passar särskilt bra inom vården.

Ja, rätt personlighet är viktig inom alla yrken. Synd att inte fler utbildningar kör med intervjuer också.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:14 pm

Alltså, hjälper inte en höjning av min Concerta mig ngt mer så funderar jag på ifall jag ska lägga in mig. Ser inget ljus som allt är nu iaf.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:18 pm

ReAnimater skrev:
Det var verkligen en bra bild som har temat miljöförstöring. Du kan inte typ fotografera bussar/bilköer där det spyr ut avgaser? Eller kanske en skorsten som spyr ut rök? Du får ju (om du nu har) använda din kreativitet och tänka till.

Det har jag också gjort, men jag fick sålla bort bilder då jag hade 20 st men endast ska ställa ut fem, och alla ska passa ihop med varandra så avgasbilderna kom inte med. Miljöförstörning är ju ganska mycket mer än bara avgaser.
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:20 pm

playmate skrev:


Det har jag också gjort, men jag fick sålla bort bilder då jag hade 20 st men endast ska ställa ut fem, och alla ska passa ihop med varandra så avgasbilderna kom inte med. Miljöförstörning är ju ganska mycket mer än bara avgaser.
Mjo glasspapper på marken är också miljöförstöring.
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån maj 03, 2010 6:21 pm

Ingotera skrev:
Alltså, hjälper inte en höjning av min Concerta mig ngt mer så funderar jag på ifall jag ska lägga in mig. Ser inget ljus som allt är nu iaf.

Polarn följde läkarens råd och tog si och så stor dos.. De hjälpte inte ett skit. Han mer än dubblade sin dos innan han blev nöjd Sover alla... - Sida 40 46616

-------

https://soveralla.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=63
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: