Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+18
Trolldockan
vim_mortis
Sheik
Ingotera
SebbeBoy
dekanmi
Mclarengbg
HC47
Hoegberg
Rifter
Admin
bowlingjocke
RUTTEN
Pastoratet
Knasibas
Vrövis
Smidarn
playmate
22 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:26 pm

Jag blir nervös när jag ska på äventyr i storstan. Sover alla... - Sida 39 764998
Till överst på sidan Gå ner
Mclarengbg
Bannad
Mclarengbg


Antal inlägg : 3124
Join date : 10-03-08
Ort : Göteborg

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:27 pm

playmate skrev:

Määään, det är inte mitt fel... Jag måste röka för att hålla mig lugn nu när allt är stressigt och jobbigt. Jag röker egentligen inte förutom på fest men det är en tillfällig grej. Måste. HAAA.

Sover alla... - Sida 39 714144

Ssssccchhh säg ingenting, men jag feströker också. Fast då är det inga cigaretter utan rejäla cigarrer som gäller. Sover alla... - Sida 39 46616
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:28 pm

frivol skrev:
Jag blir nervös när jag ska på äventyr i storstan. Sover alla... - Sida 39 764998

När far du?
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:29 pm

frivol skrev:
Jag blir nervös när jag ska på äventyr i storstan. Sover alla... - Sida 39 764998

Ja det kan bli jobbigt här när man inte är van vid "systemet" Sover alla... - Sida 39 714144 Vart ska du bo?

Mclarengbg skrev:


Ssssccchhh säg ingenting, men jag feströker också. Fast då är det inga cigaretter utan rejäla cigarrer som gäller. Sover alla... - Sida 39 46616

Cigarrer kan jag inte med, man får ju inte dra halsbloss med dem Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:31 pm

playmate skrev:


Ja det kan bli jobbigt här när man inte är van vid "systemet" Sover alla... - Sida 39 714144 Vart ska du bo?


Jag har bott här i sex år, men jag låtsas fortfarande bara att jag har koll på vad jag gör när jag är ute bland er andra. Sover alla... - Sida 39 Icon_albino
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:31 pm

Admin skrev:


När far du?

Ikväll vid sju typ.

playmate skrev:

Ja det kan bli jobbigt här när man inte är van vid "systemet" Sover alla... - Sida 39 714144 Vart ska du bo?

Jo, jag jag hittar ganska bra i centrala sthlm och på söder, men vissa grejer är lite svårare. Jag ska bo i Årsta hos en kompis.
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:33 pm

pepparkakan skrev:


Aaah, Rifters minne fylls av de viktigaste och käraste saker Sover alla... - Sida 39 Icon_basketball

Javisst Sover alla... - Sida 39 427782
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:33 pm

frivol skrev:


Ikväll vid sju typ.



Jo, jag jag hittar ganska bra i centrala sthlm och på söder, men vissa grejer är lite svårare. Jag ska bo i Årsta hos en kompis.

Ah perfekt då har jag helgen på mig att rensa lägenheten shifty
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:35 pm

Admin skrev:

Ah perfekt då har jag helgen på mig att rensa lägenheten shifty

Don't say that! Sover alla... - Sida 39 714144
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:35 pm

pepparkakan skrev:


Jag har bott här i sex år, men jag låtsas fortfarande bara att jag har koll på vad jag gör när jag är ute bland er andra. Sover alla... - Sida 39 Icon_albino

Haha Very Happy Usch vi stockholmare är så malliga. Brukar alltid gå runt och känna mig som att jag är bättre än alla andra när jag besöker andra städer, för att jag kommer från stockholm. Pratar överdrivet högt och så Sover alla... - Sida 39 952164

frivol skrev:


Ikväll vid sju typ.



Jo, jag jag hittar ganska bra i centrala sthlm och på söder, men vissa grejer är lite svårare. Jag ska bo i Årsta hos en kompis.

Okej, roligt Smile Hoppas ni får kul! Ses kanske på någon söderkrog i helgen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:36 pm

frivol skrev:


Don't say that! Sover alla... - Sida 39 714144


Meeheheh innocent
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:39 pm

playmate skrev:


Okej, roligt Smile Hoppas ni får kul! Ses kanske på någon söderkrog i helgen Very Happy

Jo, inte omöjligt. Fast jag vet inte riktigt om vi ska gå ut på söder, eller om vi ska slå på stort och gå ut på stureplan. Sover alla... - Sida 39 820921 Sover alla... - Sida 39 Icon_cat
Till överst på sidan Gå ner
Mclarengbg
Bannad
Mclarengbg


Antal inlägg : 3124
Join date : 10-03-08
Ort : Göteborg

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:39 pm

playmate skrev:
Haha Very Happy Usch vi stockholmare är så malliga. Brukar alltid gå runt och känna mig som att jag är bättre än alla andra när jag besöker andra städer, för att jag kommer från stockholm. Pratar överdrivet högt och så Sover alla... - Sida 39 952164

Jag känner ett par stycken som bor i Stockholm men ingen som är född i Stockholm. Det närmsta jag kommer är släktingar som är födda och uppväxta i Solna men det hör tydligen inte till Stockholm. Sover alla... - Sida 39 159818
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:40 pm

Morrn Sover alla... - Sida 39 666255
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:41 pm

playmate skrev:


Haha Very Happy Usch vi stockholmare är så malliga. Brukar alltid gå runt och känna mig som att jag är bättre än alla andra när jag besöker andra städer, för att jag kommer från stockholm. Pratar överdrivet högt och så Sover alla... - Sida 39 952164

Haha, och det vågar du erkänna? Very Happy Jag kände mig så jävla cool när jag började fatta vilken ände av tunnelbanan jag skulle stå beroende på vart jag skulle, sen insåg jag att det bara är newbies som står i ändarna. Det är ju alltid där det är fullt Sover alla... - Sida 39 Icon_queen
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:44 pm

Tycker inte ni också att min pepparkaka har ett väldigt fötroendeingivande leende och förstående ögon? Den säger "Kom närmare, jag ska lyssna och förstå." Så fint så.
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:45 pm

pepparkakan skrev:
Tycker inte ni också att min pepparkaka har ett väldigt fötroendeingivande leende och förstående ögon? Den säger "Kom närmare, jag ska lyssna och förstå." Så fint så.

Sover alla... - Sida 39 Fascinatedtiger0

Sover alla... - Sida 39 714144
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:47 pm

RUTTEN skrev:


Sover alla... - Sida 39 Fascinatedtiger0

Sover alla... - Sida 39 714144

Du skall icke hånas ungdom. En dag snart är dagen kommen då du behöver denna kakas förstående blick, ty ditt liv nästan är i spillror. Ska jag då vända dig ryggen? Icke! Jag sätter mig över dessa hånfulla kommentarer du har lagt dig till med.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:50 pm

frivol skrev:


Jo, inte omöjligt. Fast jag vet inte riktigt om vi ska gå ut på söder, eller om vi ska slå på stort och gå ut på stureplan. Sover alla... - Sida 39 820921 Sover alla... - Sida 39 Icon_cat

Haha. Ja det blir väl kul oavsett, sällskapet som spelar roll Smile

Mclarengbg skrev:


Jag känner ett par stycken som bor i Stockholm men ingen som är född i Stockholm. Det närmsta jag kommer är släktingar som är födda och uppväxta i Solna men det hör tydligen inte till Stockholm. Sover alla... - Sida 39 159818

Haha jorå, det gör det. Jag bor ju inte mitt i smeten själv men säger ändå att jag är stockholmare.

pepparkakan skrev:


Haha, och det vågar du erkänna? Very Happy Jag kände mig så jävla cool när jag började fatta vilken ände av tunnelbanan jag skulle stå beroende på vart jag skulle, sen insåg jag att det bara är newbies som står i ändarna. Det är ju alltid där det är fullt Sover alla... - Sida 39 Icon_queen

Haha Very Happy Och vi stockholmare har alltid bråttom så vi står där ändå Sover alla... - Sida 39 Icon_cheers

pepparkakan skrev:
Tycker inte ni också att min pepparkaka har ett väldigt fötroendeingivande leende och förstående ögon? Den säger "Kom närmare, jag ska lyssna och förstå." Så fint så.

Du tog över min roll Sad
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:52 pm

playmate skrev:


Du tog över min roll Sad

Jag är mycket besviken plejmejt. Jag trodde att du skulle hitta LW-referensen och åtminstone göra ett Sover alla... - Sida 39 Herz
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:59 pm

Helvete, man går ut och käkar och under tiden har nån öppnat fönstret i rummet så man håller på att frysa ihjäl när man kommer in Sover alla... - Sida 39 114 . Det fönstret small igen fortfare än kvickt Sover alla... - Sida 39 502123
Till överst på sidan Gå ner
Mclarengbg
Bannad
Mclarengbg


Antal inlägg : 3124
Join date : 10-03-08
Ort : Göteborg

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 1:59 pm

playmate skrev:
Haha jorå, det gör det. Jag bor ju inte mitt i smeten själv men säger ändå att jag är stockholmare.

Ok, jag förstår. Bara de svartgula som inte är stockholmare då antar jag. Sover alla... - Sida 39 735265


Apropå ingenting, är det din avatar minus bildtexten som din familj skall ha när du tar studenten? Sover alla... - Sida 39 215316
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 2:01 pm

Rifter skrev:
Helvete, man går ut och käkar och under tiden har nån öppnat fönstret i rummet så man håller på att frysa ihjäl när man kommer in Sover alla... - Sida 39 114 . Det fönstret small igen fortfare än kvickt Sover alla... - Sida 39 502123

Snöar det än? Här skiner soooleeen, och snart ska jag sätta mig på biblioteeeeket och läsa Magnus Erikssons landslag Sover alla... - Sida 39 Icon_sunny
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 2:07 pm

Vad fan ska man göra idag då?:/
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 06, 2010 2:08 pm

pepparkakan skrev:


Jag är mycket besviken plejmejt. Jag trodde att du skulle hitta LW-referensen och åtminstone göra ett Sover alla... - Sida 39 Herz

Ditt timglas har runnit ut! Sover alla... - Sida 39 390616

Mclarengbg skrev:


Ok, jag förstår. Bara de svartgula som inte är stockholmare då antar jag. Sover alla... - Sida 39 735265


Apropå ingenting, är det din avatar minus bildtexten som din familj skall ha när du tar studenten? Sover alla... - Sida 39 215316

Haha. Jag kommer nog inte ha något plakat Sad Har inte så många som kommer komma på min student Sover alla... - Sida 39 427722 Sover alla... - Sida 39 427722
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 39 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: