Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+17
Imperator
Vrövis
milton76
Hoegberg
HC47
Smidarn
Winterfall
ReAnimater
bowlingjocke
SebbeBoy
RUTTEN
Admin
vim_mortis
Rifter
Mclarengbg
playmate
Ingotera
21 posters
Gå till sida : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:32 pm

frivol skrev:


Bra, föräldrar är bra att ha!

Han hade inte foto på sitt kön alltså, det var snarare en ansiktsbild verkar dom sällan brukar ha. Det har jag väl inte sagt nåt om?
Aha okej. Vilken tråkmåns.:(

Jo du sa när jag tog upp diskussionen för ett tag sedan att jag inte borde göra det. För att det skulle vara creepy el ngt sådant sa du.Sover alla... 714144
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:34 pm

Äsch, elakt.


Senast ändrad av frivol den lör maj 22, 2010 11:39 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:37 pm

Satan åh! Nu ska ni få höra på grejer!Sover alla... 820921
Jag åt 1 tallrik fil, 2 mackor, ett par dl vatten och snart en kiwi!Sover alla... 119911
Ohmygod I think I overdosed!Sover alla... Icon_elephant
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:38 pm

Ingotera skrev:
Satan åh! Nu ska ni få höra på grejer!Sover alla... 820921
Jag åt 1 tallrik fil, 2 mackor, ett par dl vatten och snart en kiwi!Sover alla... 119911
Ohmygod I think I overdosed!Sover alla... Icon_elephant

Se till att behålla det i magen nu. Sover alla... 854734
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:41 pm

Den var bra, sömnlös i Seattle.

Ingotera: Jag kommer inte ihåg att jag sagt något angående ditt ex och brev till henne. Är du säker på att du inte sammanblandar mig med ngn annan?
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:42 pm

pepparkakan skrev:


Se till att behålla det i magen nu. Sover alla... 854734
Men jag är ju så tjock. Min bulimi säger ju bara att jag borde stoppa fingrarna i halsen!Sover alla... 427722
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:43 pm

Ingotera skrev:

Men jag är ju så tjock. Min bulimi säger ju bara att jag borde stoppa fingrarna i halsen!Sover alla... 427722

Lyssna inte på var frivol säger, hon låter bara sin osäkerhet gå ut över andra. Du är fin som du är!
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:43 pm

frivol skrev:
Den var bra, sömnlös i Seattle.

Ingotera: Jag kommer inte ihåg att jag sagt något angående ditt ex och brev till henne. Är du säker på att du inte sammanblandar mig med ngn annan?
Jag är rätt säker på att det var du som sa att det var crepy el så. Var ju ngn annan med i diskussionen också. Ifall du nu tror att jag är sur el liknande ang det så är jag iaf inte det. Nämnde det bara för skojs.:p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:46 pm

Ingotera skrev:

Jag är rätt säker på att det var du som sa att det var crepy el så. Var ju ngn annan med i diskussionen också. Ifall du nu tror att jag är sur el liknande ang det så är jag iaf inte det. Nämnde det bara för skojs.:p

Hm, har inget minne av det iaf.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:50 pm

playmate skrev:


Lyssna inte på var frivol säger, hon låter bara sin osäkerhet gå ut över andra. Du är fin som du är!
Nej jag är tjock som en elefant. 71kg på 184cm är inte ok! Ger fan BMI på 21! 21!Sover alla... 119911
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:53 pm

Ingotera skrev:

Nej jag är tjock som en elefant. 71kg på 184cm är inte ok! Ger fan BMI på 21! 21!Sover alla... 119911

Pssst, finns vissa idiotiska tjejer som tycker att killar ska ha ett bmi under 20 men såna ska man inte lyssna på. Du kan vara luuugn, det är inget fel på dig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:54 pm

playmate skrev:


Pssst, finns vissa idiotiska tjejer som tycker att killar ska ha ett bmi under 20 men såna ska man inte lyssna på. Du kan vara luuugn, det är inget fel på dig :)
Jag är inte nöjd förrän mitt BMI ligger på mindre än 17. Allt annat är oacceptabelt!Sover alla... 46616
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:57 pm

playmate skrev:


Lyssna inte på var frivol säger, hon låter bara sin osäkerhet gå ut över andra. Du är fin som du är!

Min osäkerhet? Tog det verkligen så illa att jag sa att jag inte finner fetma attraktivt?
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:57 pm

Ingotera skrev:

Jag är inte nöjd förrän mitt BMI ligger på mindre än 17. Allt annat är oacceptabelt!Sover alla... 46616

Du låter som min kompis. Ni kan söka hjälp tillsammans!
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptylör maj 22, 2010 11:59 pm

frivol skrev:


Min osäkerhet? Tog det verkligen så illa att jag sa att jag inte finner fetma attraktivt?

Nej, jag tänkte mer på att du sa att du fick ångest av att äta chips, och då föll ganska många pusselbitar på plats. Men oroa dig inte, det går över när du blir äldre! Eller... ja...
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:02 am

playmate skrev:


Du låter som min kompis. Ni kan söka hjälp tillsammans!
Ifall du inte förstått det så var jag inte seriös. Har inga probs med min vikt, ev några kilo till. Men det kommer i sinom tid när man mår bättre. Min vikt och mitt utseende är en av de få sakerna jag är nöjd över faktiskt.:p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:03 am

playmate skrev:


Nej, jag tänkte mer på att du sa att du fick ångest av att äta chips, och då föll ganska många pusselbitar på plats. Men oroa dig inte, det går över när du blir äldre! Eller... ja...

Jag äter iofs pizza nu och får inte ångest alls. Chips är däremot ganska äckligt i mängder och det som gör att jag får ångest är inte att jag blir fet av det, utan snarare att jag stoppar i mig en massa skit.

Om du nu är så jävla osäker på dig själv och tar illa upp om någon ens vågar sig på att nämna att rejäl övervikt inte är jättesnyggt så kan du ju banta eller börja träna istället för att sura över att inte alla tycker att det är jättesnyggt.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:08 am

frivol skrev:


Jag äter iofs pizza nu och får inte ångest alls. Chips är däremot ganska äckligt i mängder och det som gör att jag får ångest är inte att jag blir fet av det, utan snarare att jag stoppar i mig en massa skit.

Om du nu är så jävla osäker på dig själv och tar illa upp om någon ens vågar sig på att nämna att rejäl övervikt inte är jättesnyggt så kan du ju banta eller börja träna istället för att sura över att inte alla tycker att det är jättesnyggt.

Så pizza är inte skit då? Nä jag ska inte go there, bättre att du inte vet lilla gumman *nyper i kinden*

Fast nu uttryckte du dig knappast att "rejäl övervikt är inte så jättesnyggt" samt att det inte är ditt enda korkade uttalande du kommit med under din existens på detta forum och Flashback. Varför skulle jag banta och träna för att du tycker att det är äckligt att vara tjock? Tror du att jag är som du, helt dum i huvudet, på något sätt?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:12 am

playmate skrev:

Så pizza är inte skit då? Nä jag ska inte go there, bättre att du inte vet lilla gumman *nyper i kinden*

Fast nu uttryckte du dig knappast att "rejäl övervikt är inte så jättesnyggt" samt att det inte är ditt enda korkade uttalande du kommit med under din existens på detta forum och Flashback. Varför skulle jag banta och träna för att du tycker att det är äckligt att vara tjock? Tror du att jag är som du, helt dum i huvudet, på något sätt?

Jag har gjort pizzan själv, så ja den är betydligt nyttigare än en chipspåse.

Om du kunde tänka längre än näsan din räcker så skulle du inse att du inte skulle ha dina mindervärdeskomplex och ta så illa upp när någon diskuterar vikt generellt om du kände dig nöjd med ditt utseende och din vikt. För det var det jag gjorde, jag diskuterade vikt generellt och kommenterade inte dig eller din vikt överhuvudtaget. Hur ska jag veta vad du väger? Sen behöver du inte använda dig av personangrepp, men jag är medveten om att du inte kan diskutera på någon högre nivå så det är väl för mycket begärt.
Till överst på sidan Gå ner
Mclarengbg
Bannad
Mclarengbg


Antal inlägg : 3124
Join date : 10-03-08
Ort : Göteborg

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:14 am

frivol skrev:


Jag har gjort pizzan själv, så ja den är betydligt nyttigare än en chipspåse.

Om du kunde tänka längre än näsan din räcker så skulle du inse att du inte skulle ha dina mindervärdeskomplex och ta så illa upp när någon diskuterar vikt generellt om du kände dig nöjd med ditt utseende och din vikt. För det var det jag gjorde, jag diskuterade vikt generellt och kommenterade inte dig eller din vikt överhuvudtaget. Hur ska jag veta vad du väger? Sen behöver du inte använda dig av personangrepp, men jag är medveten om att du inte kan diskutera på någon högre nivå så det är väl för mycket begärt.

Du behöver inte förklara dig, jag gillar dig inte ändå! Sover alla... Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:19 am

Mclarengbg skrev:


Du behöver inte förklara dig, jag gillar dig inte ändå! Sover alla... Icon_cheers

Vilken tur att mitt liv inte står och faller med din åsikt om mig då. Sover alla... Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:20 am

frivol skrev:


Jag har gjort pizzan själv, så ja den är betydligt nyttigare än en chipspåse.

Om du kunde tänka längre än näsan din räcker så skulle du inse att du inte skulle ha dina mindervärdeskomplex och ta så illa upp när någon diskuterar vikt generellt om du kände dig nöjd med ditt utseende och din vikt. För det var det jag gjorde, jag diskuterade vikt generellt och kommenterade inte dig eller din vikt överhuvudtaget. Hur ska jag veta vad du väger? Sen behöver du inte använda dig av personangrepp, men jag är medveten om att du inte kan diskutera på någon högre nivå så det är väl för mycket begärt.

Vilken underbar människokännare du är. Var det socionom du var utbildad till? Vilken FANTASTISK tur människorna du kommer hjälpa har som får hjälp av just DIG!

Med andra ord, du har ingen som helst jävla aning om ifall jag tog åt mig eller tog illa upp av det du skrev. Bara för att jag reagerar när folk skriver elaka saker betyder det inte att jag mår dåligt över det själv och rör mig ryggen. Dock vet jag att det finns andra människor som kan ta åt sig och jag vägrar låta någon som du trycka ner någon annan bara för att du är dum i huvudet.

Nej, jag föredrar att hålla mig på samma nivå som de jag diskuterar med, och eftersom att det har visat sig tidigare att du är för trög för att förstå mig på något annat sätt så får jag helt enkelt finna mig i att vara på samma nivå som du, dvs fjortisnivån.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:23 am

playmate skrev:

Vilken underbar människokännare du är. Var det socionom du var utbildad till? Vilken FANTASTISK tur människorna du kommer hjälpa har som får hjälp av just DIG!

Med andra ord, du har ingen som helst jävla aning om ifall jag tog åt mig eller tog illa upp av det du skrev. Bara för att jag reagerar när folk skriver elaka saker betyder det inte att jag mår dåligt över det själv och rör mig ryggen. Dock vet jag att det finns andra människor som kan ta åt sig och jag vägrar låta någon som du trycka ner någon annan bara för att du är dum i huvudet.

Nej, jag föredrar att hålla mig på samma nivå som de jag diskuterar med, och eftersom att det har visat sig tidigare att du är för trög för att förstå mig på något annat sätt så får jag helt enkelt finna mig i att vara på samma nivå som du, dvs fjortisnivån.

Du vet ingenting om mig och jag orkar inte fortsätta den här diskussionen. Eftersom du kallar folk för fittor eller dumma i huvudet så fort dom inte beter sig som just du vill, känns det rätt menlöst.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:24 am

"Glenwood mother-fuckin' Projects, that was the fuckin' place man.
Fuckin'
crack smoking all night. Cookin' it up, sellin' C4, weapons,
blowguns, every
mother-fuckin' thing - what a fuckin' rush. We were cookin'
the shit up, an'
I smoked it up an' the Jamaicans man, they came back,
fuckin' torched the
place, with me mother-fuckin' in it! I couldn't get out
the fuckin
apartment, they locked me in, I had to go out the fuckin window,
it was
fuckin' dynamite!"
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptysön maj 23, 2010 12:26 am

Fan, skulle sova för 1½ tim sedan. Jävla hormusik som är för bra för att man ska vilja stänga av den!Sover alla... 427722
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 40Gå till sida : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: