Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+13
Vrövis
RUTTEN
ReAnimater
HC47
Imperator
vim_mortis
Rifter
frivol
Knasibas
Admin
playmate
Hoegberg
Ingotera
17 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:36 pm

Så jäla varmt ute. ska nog gå och dricka lite öl.
Imorn blir det vårdcentralen hehe
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:36 pm

pepparkakan skrev:


Säkert Sover alla... - Sida 38 370596
Jojo.. självklart hade jag Gwen Stefani-afton där jag klädde upp mig i rosa kjol och dansade runt min husvagn Sover alla... - Sida 38 215316
Till överst på sidan Gå ner
Winterfall

Winterfall


Antal inlägg : 567
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:37 pm

frivol skrev:


eh.... ok
Antar att du inte hade något bättre att försvara dig med. Men jag förstår det.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:38 pm

bowlingjocke skrev:

Jojo.. självklart hade jag Gwen Stefani-afton där jag klädde upp mig i rosa kjol och dansade runt min husvagn Sover alla... - Sida 38 215316

I knew it Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:38 pm

Winterfall skrev:
Antar att du inte hade något bättre att försvara dig med. Men jag förstår det.

Vad är fel med dig? Min knäskada syns inte utanpå. Är det okej med dig att jag gillar killar som sysslar med sport utan att du ska komma med personangrepp?
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:39 pm

Imperator skrev:
Så jäla varmt ute. ska nog gå och dricka lite öl.
Imorn blir det vårdcentralen hehe
Nog är det soligt och fint här med, men dock inte så varmt.. 17 grader.
Högtryck 1000hPa och luftfuktighet 62% om vi ska nörda oss lite Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:40 pm

frivol skrev:


Vad är fel med dig? Min knäskada syns inte utanpå. Är det okej med dig att jag gillar killar som sysslar med sport utan att du ska komma med personangrepp?
Han kanske bara blir lite upprörd att du inte är som andra lite "finare" damer Sover alla... - Sida 38 851663
Till överst på sidan Gå ner
Winterfall

Winterfall


Antal inlägg : 567
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:41 pm

frivol skrev:


Vad är fel med dig? Min knäskada syns inte utanpå. Är det okej med dig att jag gillar killar som sysslar med sport utan att du ska komma med personangrepp?
Felet med mig är att jag fick för mycket kärlek ifrån mina föräldrar & omgivning. Jag har spelat badminton i min ungdom (och gör det fortfarande) betyder detta då att jag blir mer intressantare eftersom jag håller på med sport?

Sedan undrar jag samma sak som reanimater, pervers? Om jag inte minns fel så fotograferar han påklädda människor som är i morgonrusningen (?). Och jag ser iaf inget perverst med det.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:41 pm

bowlingjocke skrev:

Han kanske bara blir lite upprörd att du inte är som andra lite "finare" damer Sover alla... - Sida 38 851663

Hur är andra lite "finare" damer då?
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:42 pm

pepparkakan skrev:


I knew it Very Happy
Yepp. Ikväll så blir det Amy Diamond-kväll. Ni är gärna välkomna.
Glöm bara inte att ta med er: Balettskor och kjol med valfri färg. Sen gärna lite 2,25% päroncider.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:42 pm

bowlingjocke skrev:

Yepp. Ikväll så blir det Amy Diamond-kväll. Ni är gärna välkomna.
Glöm bara inte att ta med er: Balettskor och kjol med valfri färg. Sen gärna lite 2,25% päroncider.

Oh oh! Och ballonger som vi kan arrangera i snuskiga arrangemang Sover alla... - Sida 38 370596
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:43 pm

frivol skrev:


Hur är andra lite "finare" damer då?
Alltså, det var inte alls nåt dumt menat mot dig utan att modellvärldens bild av tjejer kanske inte direkt är fotbollstjejer, utan att deras hjärnor och fritid mest består av utseende, kläder och smink.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:44 pm

Winterfall skrev:
Felet med mig är att jag fick för mycket kärlek ifrån mina föräldrar & omgivning. Jag har spelat badminton i min ungdom (och gör det fortfarande) betyder detta då att jag blir mer intressantare eftersom jag håller på med sport?

Sedan undrar jag samma sak som reanimater, pervers? Om jag inte minns fel så fotograferar han påklädda människor som är i morgonrusningen (?). Och jag ser iaf inget perverst med det.

Varför TAR du åt dig överhuvudtaget? Jag har inte kommenterat dig eller dina intressen och har inget intresse av dig överhuvudtaget. Men jag sitter inte och kommenterar ditt utseende för det.

Reanimater och jag har diskuterat det där tidigare både öppet och snackat per PM och jag tror knappast han tar åt sig av min skämtsamma kommentar om att han är pervers.


Senast ändrad av frivol den tis jun 22, 2010 2:45 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:45 pm

pepparkakan skrev:


Oh oh! Och ballonger som vi kan arrangera i snuskiga arrangemang Sover alla... - Sida 38 370596
Jaaaa Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Gärna genomskinliga ballonger Sover alla... - Sida 38 376222
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:47 pm

bowlingjocke skrev:

Alltså, det var inte alls nåt dumt menat mot dig utan att modellvärldens bild av tjejer kanske inte direkt är fotbollstjejer, utan att deras hjärnor och fritid mest består av utseende, kläder och smink.

Ja det är tydligen fel att ha andra intressen... Sover alla... - Sida 38 553
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:47 pm

PM
VAd är det?
Till överst på sidan Gå ner
Winterfall

Winterfall


Antal inlägg : 567
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:48 pm

frivol skrev:


Varför TAR du åt dig överhuvudtaget? Jag har inte kommenterat dig eller dina intressen och har inget intresse av dig överhuvudtaget. Men jag sitter inte och kommenterar ditt utseende för det.

Reanimater och jag har diskuterat det där tidigare både öppet och snackat per PM och jag tror knappast han tar åt sig av min skämtsamma kommentar om att han är pervers.
Jag tar inte åt mig det minsta men jag tycker om att provocera folk på Internet.. eftersom ni tycks bli så upprörda. För det andra så undrar jag om din knäskada gör så att du haltar eller kanske får dig att se ut som en krympling. Om inte? Hur kommer det sig då att du ser din skada som ditt utseende? För du skrev ju själv att den inte syns på dig.. så hur ska du ha det?
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:49 pm

Sover alla... - Sida 38 Internet_serious_mf_business
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:50 pm

Winterfall skrev:

Jag tar inte åt mig det minsta men jag tycker om att provocera folk på Internet.. eftersom ni tycks bli så upprörda. För det andra så undrar jag om din knäskada gör så att du haltar eller kanske får dig att se ut som en krympling. Om inte? Hur kommer det sig då att du ser din skada som ditt utseende? För du skrev ju själv att den inte syns på dig.. så hur ska du ha det?

Du har härmed bevisat, tillsammans med tidigare uttalanden att du är korkad på riktigt. Grattis.
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:50 pm

Sover alla... - Sida 38 Internet
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:51 pm

Imperator skrev:
PM
VAd är det?

förkortning på postmodern. Sover alla... - Sida 38 510387
Till överst på sidan Gå ner
Winterfall

Winterfall


Antal inlägg : 567
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:53 pm

frivol skrev:


Du har härmed bevisat, tillsammans med tidigare uttalanden att du är korkad på riktigt. Grattis.
Tack så mycket!

JAG VILL TACKA MIN MAMMA OCH MIN PAPPA FÖR ATT NI HADE SEX OCH FICK MIG. SEDAN VILL JAG TACKA CARRIEFISHER FÖR ATT HAN VISADE VÄGEN TILL FRAMGÅNG. SEDAN VILL JAG TACKA PLAYMATE FÖR ATT HON SA ATT JAG SER UT SOM UGLY BETT-MARC. JAG BLEV JÄTTEGLAD. SEDAN VILL JAG TACKA frivol FÖR UTMÄRKELSEN.

Får jag även en medalj med posten?
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:54 pm

Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:54 pm

Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis jun 22, 2010 2:56 pm

Not funny
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: