Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+11
playmate
Hoegberg
Sheik
Winterfall
Pastoratet
ReAnimater
HC47
Vrövis
frivol
Knasibas
Imperator
15 posters
Gå till sida : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:25 pm

Sover alla... Simon_adebisi
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:29 pm

Jag hade tänkt gå ut fan, men jag är en sån sucker för drama Sover alla... 854271
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:30 pm

HC47 skrev:

Jag skiter i om folk påpekar saker om min längd. Vad jag har något emot är ytlighet där man dissar folk enbart pga längd. En stor jävla skillnad. Jag har många långa vänner och det skojas om min längd ganska ofta och så har det varit i många år. Jag brukar själv göra narr av mig själv. Så vad du fått det ifrån vet jag inte.

Skillnaden på dig och mig är att jag har självdistans. Du har inte ens distans när det inte gäller dig, vilket jag tycker du bör skaffa. För om man som du, går på total offensiv, så fort någon skriver en oneliner om en fotbollsspelare så är det inte riktigt som det ska.

Jag skrev "bli ratad" pga din pygmélängd. Vad av den meningen förstod du inte? Du har ju gafflat i ett multipelt antal trådar angående att bli dissad pga din längd, någonting du varken tycker är roligt, upplyftande eller något bevis på hög humor.

Jag har självdistans. Jag vet att jag är ohälsosamt besatt av Torres och att jag går bananas när någon kritiserar honom, men jag vet också att jag har bra-jävla-mycket mer insikt i hur stor hans kapacitet är och hur mycket han förtjänar att vinna ett VM-guld precis som alla andra i det spanska landslaget. Men att du STÄNDIGT nu i typ två veckor kommenterat honom och kritiserat honom, trots att du uttalat sagt att du är helt ointresserad av fotboll är helt stört. Vad är poängen? Vill du reta mig? Vill du poängtera något som alla andra också sett? Vill du påpeka igen att han inte storspelar? Grattis du har lyckats. Jag har följt honom i två år, jag ser varenda match han deltar i, jag gör youtubevideos, han är mitt hjärtegull som jag tillber eftersom ingen annan intresserar mig. Du kritiserar alltså någon som jag avgudar. Klart jag blir upprörd. Det kan väl en daggmask räkna ut.
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:31 pm

Sover alla... F5
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:31 pm

Sover alla... 837586
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:34 pm

frivol skrev:
Jag skrev "bli ratad" pga din pygmélängd. Vad av den meningen förstod du inte? Du har ju gafflat i ett multipelt antal trådar angående att bli dissad pga din längd, någonting du varken tycker är roligt, upplyftande eller något bevis på hög humor.

Jag har självdistans. Jag vet att jag är ohälsosamt besatt av Torres och att jag går bananas när någon kritiserar honom, men jag vet också att jag har bra-jävla-mycket mer insikt i hur stor hans kapacitet är och hur mycket han förtjänar att vinna ett VM-guld precis som alla andra i det spanska landslaget. Men att du STÄNDIGT nu i typ två veckor kommenterat honom och kritiserat honom, trots att du uttalat sagt att du är helt ointresserad av fotboll är helt stört. Vad är poängen? Vill du reta mig? Vill du poängtera något som alla andra också sett? Vill du påpeka igen att han inte storspelar? Grattis du har lyckats. Jag har följt honom i två år, jag ser varenda match han deltar i, jag gör youtubevideos, han är mitt hjärtegull som jag tillber eftersom ingen annan intresserar mig. Du kritiserar alltså någon som jag avgudar. Klart jag blir upprörd. Det kan väl en daggmask räkna ut.
Nääh, tror du verkligen det? Wink
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:35 pm

fish
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:36 pm

frivol skrev:


Jag skrev "bli ratad" pga din pygmélängd. Vad av den meningen förstod du inte? Du har ju gafflat i ett multipelt antal trådar angående att bli dissad pga din längd, någonting du varken tycker är roligt, upplyftande eller något bevis på hög humor.

Jag har självdistans. Jag vet att jag är ohälsosamt besatt av Torres och att jag går bananas när någon kritiserar honom, men jag vet också att jag har bra-jävla-mycket mer insikt i hur stor hans kapacitet är och hur mycket han förtjänar att vinna ett VM-guld precis som alla andra i det spanska landslaget. Men att du STÄNDIGT nu i typ två veckor kommenterat honom och kritiserat honom, trots att du uttalat sagt att du är helt ointresserad av fotboll är helt stört. Vad är poängen? Vill du reta mig? Vill du poängtera något som alla andra också sett? Vill du påpeka igen att han inte storspelar? Grattis du har lyckats. Jag har följt honom i två år, jag ser varenda match han deltar i, jag gör youtubevideos, han är mitt hjärtegull som jag tillber eftersom ingen annan intresserar mig. Du kritiserar alltså någon som jag avgudar. Klart jag blir upprörd. Det kan väl en daggmask räkna ut.
Jag har aldrig blivit ratad pga min längd. Jag har aldrig försatt mig in en position där jag kan bli ratad för något så åter igen så är du fel ute.

Ja, men du ser. Då kanske du ska göra dig själv en tjänst och skaffa dig lite distans när det gäller Torres? Och min längd, sociala status osv är väl ganska irrelevant, tycker du inte? Nog för att jag retas lite, men du går ju all out och vill skita ner en totalt. Jag har i alla fall smak nog att hålla mig till din osunda besatthet och inte din kroppsbyggnad eller förhållandestatus.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:41 pm

HC47 skrev:

Jag har aldrig blivit ratad pga min längd. Jag har aldrig försatt mig in en position där jag kan bli ratad för något så åter igen så är du fel ute.

Ja, men du ser. Då kanske du ska göra dig själv en tjänst och skaffa dig lite distans när det gäller Torres? Och min längd, sociala status osv är väl ganska irrelevant, tycker du inte? Nog för att jag retas lite, men du går ju all out och vill skita ner en totalt. Jag har i alla fall smak nog att hålla mig till din osunda besatthet och inte din kroppsbyggnad eller förhållandestatus.

Din smak ska vi inte ens tala om.
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:42 pm

HC47, jag förstår att du tycker att det är roligt att sitta och provocera frivol eftersom hon gillar Torres och fotboll.
Men är det inte lite väl lågt att attackera någons akilleshäl och reta upp personen i andra änden? Jag kan förstår att du tycker om internetdrama men i det här fallet är det bara så tarvligt.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:43 pm

ReAnimater skrev:
HC47, jag förstår att du tycker att det är roligt att sitta och provocera frivol eftersom hon gillar Torres och fotboll.
Men är det inte lite väl lågt att attackera någons akilleshäl och reta upp personen i andra änden? Jag kan förstår att du tycker om internetdrama men i det här fallet är det bara så tarvligt.
Saken var ju den att jag började med ett KORT inlägg som inte ens var speciellt seriöst. Sen blev hon galen och började med personangrepp. Vem är larvig?

Sen ska du väl kanske inte säga så mycket om att reta upp. Det tog ju typ två veckor innan du skrev ett trevligt inlägg. Du har ju varit dryg mot de flesta. Sover alla... 215316
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:46 pm

HC47 skrev:

Saken var ju den att jag började med ett KORT inlägg som inte ens var speciellt seriöst. Sen blev hon galen och började med personangrepp. Vem är larvig?

Sen ska du väl kanske inte säga så mycket om att reta upp. Det tog ju typ två veckor innan du skrev ett trevligt inlägg. Du har ju varit dryg mot de flesta. Sover alla... 215316
Skillnaden är ju den att jag insåg att det inte lönar sig att tjafsa på Internet, du däremot fortsätter ju med ditt provocerande.
Och även om det bara var "ett KORT inlägg" så var det ett kort inlägg för mycket.
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:48 pm

dryg
som räcker länge; som förslår väl
Den här blandsaften är dryg; en del saft ska blandas med nio delar vatten.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:50 pm

ReAnimater skrev:
Skillnaden är ju den att jag insåg att det inte lönar sig att tjafsa på Internet, du däremot fortsätter ju med ditt provocerande.
Och även om det bara var "ett KORT inlägg" så var det ett kort inlägg för mycket.
Men alltså, seriöst. Brukar jag vara otrevlig här? Vem är mest omtyckt här, jag eller frivol? Jag vill verkligen inte göra detta till en tävling men faktum är att jag kommer bra överens med de flesta här, till skillnad från frivol. Är det för att jag är dryg? Menar du att jag aldrig jävlas med någon annan? Är det verkligen mitt jävelskap som är problemet?

Vi vet att du vill ligga men du är ju verkligen inte i någon position i att leka räddaren i nöden.


Senast ändrad av HC47 den mån jul 12, 2010 4:50 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:50 pm

HC:s första inlägg var så UPPENBART av skämtsam karaktär, och det dröjer inte länge innan frivol börjar tjafsa om att han är kort, oskuld osv? Vem fan är det som är tarvlig liksom?

Suck...
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:53 pm

Knasibas skrev:
HC:s första inlägg var så UPPENBART av skämtsam karaktär, och det dröjer inte länge innan frivol börjar tjafsa om att han är kort, oskuld osv? Vem fan är det som är tarvlig liksom?

Suck...

Ja, för det var ju VERKLIGEN första gången han kommenterar ämnet.
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:54 pm

HC47 skrev:

Men alltså, seriöst. Brukar jag vara otrevlig här? Vem är mest omtyckt här, jag eller frivol? Jag vill verkligen inte göra detta till en tävling men faktum är att jag kommer bra överens med de flesta här, till skillnad från frivol. Är det för att jag är dryg? Menar du att jag aldrig jävlas med någon annan? Är det verkligen mitt jävelskap som är problemet?

Vi vet att du vill ligga men du är ju verkligen inte i någon position i att leka räddaren i nöden.
Du provocerar andra.
Jag kan ge ett exempel på hur era konversationer ser ut

-Torres är bra
- Nä han suger
- Nähä
-Joho
-Nähä
-Joho
-Nähä
-Joho
*insert längre utlägg*
- Du har fel
- Nä du har fel
- Nä du
-Nä du

Och för det andra så är jag verkligen inte någon räddare i nöden och eftersom jag har egen säng så får jag ligga hur mycket jag vill.


Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:54 pm

ReAnimater skrev:
Du provocerar andra.
Jag kan ge ett exempel på hur era konversationer ser ut

-Torres är bra
- Nä han suger
- Nähä
-Joho
-Nähä
-Joho
-Nähä
-Joho
*insert längre utlägg*
- Du har fel
- Nä du har fel
- Nä du
-Nä du

Och för det andra så är jag verkligen inte någon räddare i nöden och eftersom jag har egen säng så får jag ligga hur mycket jag vill.


Kan du nämna någon förutom frivol som känner sig provocerad av mig? Ta god tid på dig!
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:56 pm

*tar tiden*

CarrieFisher & SurabayaJohnny (och frivol) var inte riktigt bästa vänner med dig.

Tack för den långa betänketiden.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 4:57 pm

ReAnimater skrev:
*tar tiden*

CarrieFisher & SurabayaJohnny (och frivol) var inte riktigt bästa vänner med dig.

Tack för den långa betänketiden.
Det är skillnad på att "inte vara bästa vän" och att känna sig provocerad och ta illa upp. Tror inte någon av de du nämner gjorde det. Jag och Fisher hade typ en dispyt i en minut. Efter det skrev vi som vanligt till varandra. Så tänk vidare, du!
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 5:01 pm

Kan vi inte stänga in bråkstakarna i en egen liten såpatråd och sedan hålla utröstningar? Sover alla... 411734
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 5:02 pm

En fotbollsspelare här bor i staden,

han faller å filmar mest hela dagen.

Han sträcker vaden, han missar målet,

han puttas lite med holländska stålet.

Och i hans fönster hänga guldmedalj

och frivol, HC och pepparkakan.

Och är du snäller så kan du få

men är du stygger så får du gå!
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 5:05 pm

Imperator skrev:
En fotbollsspelare här bor i staden,

han faller å filmar mest hela dagen.

Han sträcker vaden, han missar målet,

han puttas lite med holländska stålet.

Och i hans fönster hänga guldmedalj

och frivol, HC och pepparkakan.

Och är du snäller så kan du få

men är du stygger så får du gå!

Sover alla... 837586 Sover alla... 837586
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 5:06 pm

Imperator skrev:
Spoiler:
Masterpiece! Sover alla... Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Emptymån jul 12, 2010 5:10 pm

Pastoratet skrev:
Kan vi inte stänga in bråkstakarna i en egen liten såpatråd och sedan hålla utröstningar? Sover alla... 411734
Man kanske skulle haft en separat fotbollstråd. Sover alla... Icon_silent Fast nu är det väl typ slut på spektaklet.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 40Gå till sida : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: