Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+13
ReAnimater
Ingotera
Imperator
Sheik
Vrövis
Rifter
HC47
RUTTEN
Pastoratet
playmate
Admin
bowlingjocke
frivol
17 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:13 am

Thåström! Sover alla... - Sida 40 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:16 am

HC47 skrev:

Du valde att inte tänka efter, märker jag. Jag vet redan varför det är som det är och det vet alla andra också. Alla utom du. Men klart, det är alla andra som är konstiga.

Ja, men dra den om att ALLA ogillar mig igen nu också. Kan ni inte ställa er i en ring, ta varandras händer och spy ur er ert ogillande. Du verkar inte förstå det jag skrev. När jag betett mig dåligt, oftast efter att ha först blivit påhoppad så är jag ovälkommen härinne och skulle aldrig ha blivit inbjuden, eller som någon nyss sa "när man bjuder in en idiot, så börjar andra bete sig likadant". Men när någon annan GÖR det då gråter ni och tycker det är så jävla märkligt. Dubbelmoral?
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:19 am

frivol skrev:


Ja, men dra den om att ALLA ogillar mig igen nu också. Kan ni inte ställa er i en ring, ta varandras händer och spy ur er ert ogillande. Du verkar inte förstå det jag skrev. När jag betett mig dåligt, oftast efter att ha först blivit påhoppad så är jag ovälkommen härinne och skulle aldrig ha blivit inbjuden, eller som någon nyss sa "när man bjuder in en idiot, så börjar andra bete sig likadant". Men när någon annan GÖR det då gråter ni och tycker det är så jävla märkligt. Dubbelmoral?
Kan du inte gå ett steg längre någon gång. Du tycks, gång på gång, konstatera att "ALLA ogillar dig" men längre än så verkar du inte vilja ta det hela. Gör det så ska du se att saker och ting börjar klarna.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:21 am

HC47 skrev:

Kan du inte gå ett steg längre någon gång. Du tycks, gång på gång, konstatera att "ALLA ogillar dig" men längre än så verkar du inte vilja ta det hela. Gör det så ska du se att saker och ting börjar klarna.

Jag vet att du, din pepparkaka, knasibas, playmate och Rutten ogillar mig. Ni är inte ALLA, oavsett hur viktiga ni själva tycks tro att ni är. Det du inte verkar inse däremot, är att ni legitimerar ert beteende för att ni ogillar mig, men när någon annan gör så mot er blir det ett jävla liv. Tragikomiskt.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:22 am

Nu har jag tagit opium afro
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:22 am

frivol skrev:


Jag vet att du, din pepparkaka, knasibas, playmate och Rutten ogillar mig. Ni är inte ALLA, oavsett hur viktiga ni själva tycks tro att ni är. Det du inte verkar inse däremot, är att ni legitimerar ert beteende för att ni ogillar mig, men när någon annan gör så mot er blir det ett jävla liv. Tragikomiskt.
Skillnaden är att "vi" håller vårt liv i tråden istället för att springa till admin.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:23 am

HC47 skrev:

Skillnaden är att "vi" håller vårt liv i tråden istället för att springa till admin.

Ja, men så bra för er då. Duktigt gjort. Du har förändrats enormt mycket på senaste och inte till det bättre.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:25 am

frivol skrev:


Ja, men så bra för er då. Duktigt gjort. Du har förändrats enormt mycket på senaste och inte till det bättre.
Det tycker jag inte. Å andra sidan är det ingen annan som klagar.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:26 am

HC47 skrev:

Det tycker jag inte. Å andra sidan är det ingen annan som klagar.

Nej, det är tur att du har ditt gäng som håller i dig när det stormar.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:28 am

frivol skrev:


Nej, det är tur att du har ditt gäng som håller i dig när det stormar.
Men åter igen; jag behöver ingen som "håller i mig när det stormar". Du verkar dock hålla hårt i admin!
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:30 am

HC47 skrev:

Men åter igen; jag behöver ingen som "håller i mig när det stormar". Du verkar dock hålla hårt i admin!


Kan du klandra henne? fniss Cool
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:30 am

Admin skrev:



Kan du klandra henne? fniss Cool

Sover alla... - Sida 40 Icon_basketball
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:30 am

HC47 skrev:

Men åter igen; jag behöver ingen som "håller i mig när det stormar". Du verkar dock hålla hårt i admin!

Haha, ja... tror du på det där själv eller?
Han är ju en av rätt få vettiga personer härinne, så varför inte.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:33 am

frivol skrev:


Haha, ja... tror du på det där själv eller?
Han är ju en av rätt få vettiga personer härinne, så varför inte.
Tror på vad? Vad jag vet så bråkar jag inte speciellt mycket här inne. Jag räknar inte det vi har nu som bråk utan en vanlig diskussion. Vad du anser det vara bryr jag mig inte om. Och nej, jag behöver ingen som håller om mig och jag håller inte om någon. Jag konstaterar bara att det bara finns en person på detta forum som bemödar sig med att ta allt på sånt jävla allvar att det ska skickas RP. Sen att admin är nära till hands är ju bara smidigt, om man vill få bort folks signaturer och sånt där när det blir lite jobbigt.

Men åter igen, det är alla andra det är fel på.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:34 am

Så nu studerar jag på Harvard cheers
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis aug 03, 2010 2:35 am

Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: