Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+20
ReAnimater
Hoegberg
HC47
Ingotera
oboyglas
Dragonaut
Squalo
Smidarn
dekanmi
Vrövis
playmate
thefisk
Admin
Nauthiz
RUTTEN
Mclarengbg
Rifter
milton76
Trolldockan
SebbeBoy
24 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:49 pm

Jag hoppas ingen tog illa upp - jag tycker om er alla*.

Spoiler:


Senast ändrad av frivol den tor apr 29, 2010 6:50 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:50 pm

frivol skrev:


Jag hade inte tänkt att outa någon medlem, men vissa saker kanske man vill hålla för sig själv - eller så vill medlemmerna göra det, men att man på något lustigt sätt fått reda på nåt. Smile Thanx. Kom på fler saker nu men ack ack.

Haha, det låter läskigt. Ibland undrar jag vad folk vet om mig som från början inte riktigt skulle läcka ut egentligen. Inte för att jag har några stora hemligheter, men det snackas grymt mycket bakom stängda dörrar Sover alla... - Sida 39 714144
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:51 pm

frivol skrev:
Jag hoppas ingen tog illa upp - jag tycker om er alla*.

Spoiler:

Jo, jag blev helt förstörd av det där. Sover alla... - Sida 39 427722
Hur fan kunde du? Jävla dålig stil.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:52 pm

playmate skrev:


Haha, sånt är ganska kul. Inte helt ovanligt att människor med olika sorters problem tar till droger. Vad jag inte förstår är varför man tar till en olaglig substans som varar kortare tid än vad medicin/hjälp man får från läkare eller psykiatriker skulle göra. Det är liksom ingen ursäkt till att knarka.


Som jag säkert ska göra snart Sover alla... - Sida 39 837586


Jaa men du är en slö tonåring.. När jag var i din ålder var jag likadan Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:52 pm

playmate skrev:

Haha, sånt är ganska kul. Inte helt ovanligt att människor med olika sorters problem tar till droger. Vad jag inte förstår är varför man tar till en olaglig substans som varar kortare tid än vad medicin/hjälp man får från läkare eller psykiatriker skulle göra. Det är liksom ingen ursäkt till att knarka.


Näe, det är väl rätt jävla idiotiskt egentligen. Men har man missbrukar/beroende-personlighet så är det väl rätt lätt att hamna där. Jag tycker bara det är jobbigt när fina unga killar försöker ta bort smärtan med vad jag anser är helt fel metoder. Men men, nu lät jag jätteblödig.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:53 pm

playmate skrev:
"men med ADHD diagnos har man väl rätt att punda bort
sitt liv"
Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 the fuck!?
Har jag sagt det?:/
playmate skrev:


Så du kommer inte få ligga mer? Tråkigt :(
Nej inte det. Flyttade mest pga att hon inte vill träffa föräldrarna längre.
frivol skrev:
Ja gillar
Ingotera, men förut skyllde han allt pundande och allt elände på en
eventuell ADHD-diagnos + dessto mer. Nu har han fått den bekräftad och
då kan man ju inget annat än förstå. De e bara å ta sig lite
medicin.
Ja jag har ju skyllt på annat en del ja. Men tycker ändå som sagt att man ska ta dem i åtanke på att det inte är lika lätt för mig att sluta som det kanske skulle varit för er.
Bara några av de bidragande orsakerna till missbruket är ju; Diagnostiserad ADHD, misstänkt Borderline, båda föräldrarna missbrukare och att mycket är åt helvete med familj mm.
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:53 pm

frivol skrev:


Näe, det är väl rätt jävla idiotiskt egentligen. Men har man missbrukar/beroende-personlighet så är det väl rätt lätt att hamna där. Jag tycker bara det är jobbigt när fina unga killar försöker ta bort smärtan med vad jag anser är helt fel metoder. Men men, nu lät jag jätteblödig.

Dock rätt förståligt att personer med ADHD puffar.. Ritalin och Concerta är inte direkt några mirakelpiller.. Sover alla... - Sida 39 328433
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:54 pm

playmate skrev:


Haha, det låter läskigt. Ibland undrar jag vad folk vet om mig som från början inte riktigt skulle läcka ut egentligen. Inte för att jag har några stora hemligheter, men det snackas grymt mycket bakom stängda dörrar Sover alla... - Sida 39 714144

Jo, klart det gör. Jag vet då ingenting om dig, men jag kan tänka mig att vissa pratar mer än andra och att det är en liten skvaller syjunta på vissa FB-träffar. Sen vad som stämmer, är sant och bara ihopfabulerade historier är väl en annan femma.

thefisk skrev:

Jo, jag blev helt förstörd av det där. Sover alla... - Sida 39 427722
Hur fan kunde du? Jävla dålig stil.

Ja... jag vet inte, får lite dåligt samvete nu. Sover alla... - Sida 39 635750
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:56 pm

Ingotera skrev:

Ja jag har ju skyllt på annat en del ja. Men tycker ändå som sagt att man ska ta dem i åtanke på att det inte är lika lätt för mig att sluta som det kanske skulle varit för er.
Bara några av de bidragande orsakerna till missbruket är ju; Diagnostiserad ADHD, misstänkt Borderline, båda föräldrarna missbrukare och att mycket är åt helvete med familj mm.

Jaja, man kan ju alltid dra upp massa omständigheter. Jag tror du vet om min syn på det hela, och jag gillart inte.
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:57 pm

frivol skrev:


Jo, klart det gör. Jag vet då ingenting om dig, men jag kan tänka mig att vissa pratar mer än andra och att det är en liten skvaller syjunta på vissa FB-träffar. Sen vad som stämmer, är sant och bara ihopfabulerade historier är väl en annan femma.



Ja... jag vet inte, får lite dåligt samvete nu. Sover alla... - Sida 39 635750

Det ska du ha. Jag mår riktigt dåligt nu. Sover alla... - Sida 39 371283


Sover alla... - Sida 39 837586
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:57 pm


"Varför sitter jag här med er när det finns ett helt liv utanför dörren?"


Gissa forum-medlem?!
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:58 pm

Frivol glömde jag spenderar väldigt mycket tid framför datorn och på jobbet också Sover alla... - Sida 39 820921 .

Man kan aldrig dricka för mycket kaffe Sover alla... - Sida 39 502123
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:58 pm

SebbeBoy skrev:

Dock rätt förståligt att personer med ADHD puffar.. Ritalin och Concerta är inte direkt några mirakelpiller.. Sover alla... - Sida 39 328433

Folk får puffa hur mycket dom vill. Jag tycker bara det är trist när folk börjar pillertrilla istället för att försöka ta tag i sina problem.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:59 pm

Admin skrev:



Jaa men du är en slö tonåring.. När jag var i din ålder var jag likadan Very Happy

Lägg aaaaav! Du glömmer ju för fan bort att jag är dödligt sjuk också Sad

frivol skrev:


Näe, det är väl rätt jävla idiotiskt egentligen. Men har man missbrukar/beroende-personlighet så är det väl rätt lätt att hamna där. Jag tycker bara det är jobbigt när fina unga killar försöker ta bort smärtan med vad jag anser är helt fel metoder. Men men, nu lät jag jätteblödig.

Javisst, det är lätt att hamna där. Jag är likadan med alkohol, men då skärper jag till mig istället för att fastna i något missbruk. Det finns liksom annan hjälp att få än den man tror ska hjälpa.

Ingotera skrev:

Har jag sagt det?:/

Nää, frivol sa det när hon gick igenom alla soverallianer Sover alla... - Sida 39 714144

frivol skrev:


Jo, klart det gör. Jag vet då ingenting om dig, men jag kan tänka mig att vissa pratar mer än andra och att det är en liten skvaller syjunta på vissa FB-träffar. Sen vad som stämmer, är sant och bara ihopfabulerade historier är väl en annan femma.

Inte bara FB-träffar, även på msn så viner skvallret i luften... Och jag är absolut inte oskyldig i det hela ska jag inte påstå. Men jag fascineras ändå över att man orkar bry sig så mycket om andra människor över internet. Fast man blir väl delvis bundis med personerna då man pratar såhär intimt, man kan nog inte riktigt låta bli att intressera sig då.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 6:59 pm

playmate skrev:
Haha, sånt är ganska kul. Inte helt ovanligt att människor med olika sorters problem tar till droger. Vad jag inte förstår är varför man tar till en olaglig substans som varar kortare tid än vad medicin/hjälp man får från läkare eller psykiatriker skulle göra. Det är liksom ingen ursäkt till att knarka.
frivol skrev:
Näe, det är väl rätt jävla idiotiskt egentligen. Men har
man missbrukar/beroende-personlighet så är det väl rätt lätt att hamna
där. Jag tycker bara det är jobbigt när fina unga killar försöker ta
bort smärtan med vad jag anser är helt fel metoder. Men men, nu lät jag
jätteblödig.
Nej jag kan som inte säga så mycket åt det. Orkar som bara inte med min händelselösa, deppiga, sega, nyktra vardag i längden.
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:01 pm

frivol skrev:


Haha. Smile Ja, du får tacka mig för att jag drog hit honom. Men han är inte här så ofta. Sover alla... - Sida 39 328433
Tack!
Tur jag inte bor i Umeå. Då hade jag väl hängt tvärsöver bardisken där varje kväll och pratat kottar, drinkar och chips Smile
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:01 pm

Ingotera skrev:


Nej jag kan som inte säga så mycket åt det. Orkar som bara inte med min händelselösa, deppiga, sega, nyktra vardag i längden.

Klart du kan göra någonting åt det. Finns läkare och psykiatriker att prata med om dina problem, istället för att knarka. Att säga att man inte kan göra något åt det är bara av ren lathet för man inte orkar ta tag i sina problem.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:02 pm

playmate skrev:


Lägg aaaaav! Du glömmer ju för fan bort att jag är dödligt sjuk också Sad


Javisst, det är lätt att hamna där. Jag är likadan med alkohol, men då skärper jag till mig istället för att fastna i något missbruk. Det finns liksom annan hjälp att få än den man tror ska hjälpa.


Nää, frivol sa det när hon gick igenom alla soverallianer Sover alla... - Sida 39 714144



Inte bara FB-träffar, även på msn så viner skvallret i luften... Och jag är absolut inte oskyldig i det hela ska jag inte påstå. Men jag fascineras ändå över att man orkar bry sig så mycket om andra människor över internet. Fast man blir väl delvis bundis med personerna då man pratar såhär intimt, man kan nog inte riktigt låta bli att intressera sig då.


Inte kan du vara dödligt sjuk efter jag har blåst och pussat allt bättre hm
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:02 pm

frivol skrev:


Jaja, man kan ju alltid dra upp massa omständigheter. Jag tror du vet om min syn på det hela, och jag gillart inte.
Nej förstår det. Måste fan skäråa till mig nu för allas skull. Har ju fått mina meds så detta är min chans iväg från detta. Ska sluta så gott som helt med drogandet. Typ 1-3ggr per månad onykter max hoppas jag på. Annars blir det väl behandlingshem el liknande.
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:03 pm

playmate skrev:


Lägg aaaaav! Du glömmer ju för fan bort att jag är dödligt sjuk också Sad



Javisst, det är lätt att hamna där. Jag är likadan med alkohol, men då skärper jag till mig istället för att fastna i något missbruk. Det finns liksom annan hjälp att få än den man tror ska hjälpa.



Nää, frivol sa det när hon gick igenom alla soverallianer Sover alla... - Sida 39 714144



Inte bara FB-träffar, även på msn så viner skvallret i luften... Och jag är absolut inte oskyldig i det hela ska jag inte påstå. Men jag fascineras ändå över att man orkar bry sig så mycket om andra människor över internet. Fast man blir väl delvis bundis med personerna då man pratar såhär intimt, man kan nog inte riktigt låta bli att intressera sig då.

Och jag som inte har en enda av er på msn. Det är alltså där det händer? Sover alla... - Sida 39 371283
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:03 pm

playmate skrev:


Javisst, det är lätt att hamna där. Jag är likadan med alkohol, men då skärper jag till mig istället för att fastna i något missbruk. Det finns liksom annan hjälp att få än den man tror ska hjälpa.


Jo jag med, jag kan inte riktigt hantera alkoholen så jag har dragit ner på den rätt rejält. Mår man sjukt jävla kass så ska man prata med någon, istället för å dränka sina sorger i piller & alkohol. Men det är väl lättare sagt än gjort.

playmate skrev:

Inte bara FB-träffar, även på msn så viner skvallret i luften... Och jag är absolut inte oskyldig i det hela ska jag inte påstå. Men jag fascineras ändå över att man orkar bry sig så mycket om andra människor över internet. Fast man blir väl delvis bundis med personerna då man pratar såhär intimt, man kan nog inte riktigt låta bli att intressera sig då.

Omg... haha. Nu blir jag lite nojig, undra vad folk säger om mig egentligen. Sover alla... - Sida 39 820921 Sover alla... - Sida 39 952164 Jag är relativt ointresserad av vad alla andra har för sig faktiskt, förutom möjligen vilka som är kära eller ligger med varandra, det känns roligt å veta. Jag tror jag läst för mycket tjejtidningar i mina dar..
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:04 pm

Blueberry är tämligen en trevlig strain.
Synd att man inte puffar Sover alla... - Sida 39 Herz
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:05 pm

playmate skrev:


Klart du kan göra någonting åt det. Finns läkare och psykiatriker att prata med om dina problem, istället för att knarka. Att säga att man inte kan göra något åt det är bara av ren lathet för man inte orkar ta tag i sina problem.
Jag går redan hos båda. De ger mig bara en massa piller. Detta är vad jag äter och har utskrivet:
Varje dag:
225mg Venlafaxin
36mo Concerta
300mg Seroquel
Vid behov:
10mg Stilnoct
25mg Atarax
25mg Propavan
5mg Stesolid

Kanske ngt till jag inte minns också...


Ska iaf dra nu. Vi hörs senare alla!
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:05 pm

Admin skrev:



Inte kan du vara dödligt sjuk efter jag har blåst och pussat allt bättre hm

Du har ju inte ens gjort det Sover alla... - Sida 39 371283

thefisk skrev:


Och jag som inte har en enda av er på msn. Det är alltså där det händer? Sover alla... - Sida 39 371283

Ja, ungefär. Men jag vete fan om jag rekommenderar att man involverar sig ännu mer med andra flashbackare... Eller ja, det ger en gott men kan också ge en ont. Det blir så när man bryr sig för mycket om folk tror jag. Det var ju delvis därför jag ville bli avstängd från FB, jag orkade inte riktigt med att man inte kände sig helt anonym längre.
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor apr 29, 2010 7:06 pm

Ingotera skrev:

Jag går redan hos båda. De ger mig bara en massa piller. Detta är vad jag äter och har utskrivet:
Varje dag:
225mg Venlafaxin
36mo Concerta
300mg Seroquel
Vid behov:
10mg Stilnoct
25mg Atarax
25mg Propavan
5mg Stesolid

Kanske ngt till jag inte minns också...


Ska iaf dra nu. Vi hörs senare alla!

Vilket smörgåsbord Sover alla... - Sida 39 820921
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 39 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: