Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+20
ReAnimater
Hoegberg
HC47
Ingotera
oboyglas
Dragonaut
Squalo
Smidarn
dekanmi
Vrövis
playmate
thefisk
Admin
Nauthiz
RUTTEN
Mclarengbg
Rifter
milton76
Trolldockan
SebbeBoy
24 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:06 pm

thefisk skrev:


Och jag som inte har en enda av er på msn. Det är alltså där det händer? Sover alla... - Sida 40 371283
Har inte jag heller!!!!! Ska vi byta msn fisk?????? Shocked bounce Basketball Beer
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:06 pm

Trolldockan skrev:

Tack!
Tur jag inte bor i Umeå. Då hade jag väl hängt tvärsöver bardisken där varje kväll och pratat kottar, drinkar och chips Smile

Haha, han är en fin människa faktiskt. Så det tvivlar jag inte på att du hade gjort.

Ingotera skrev:

Nej förstår det. Måste fan skäråa till mig nu för allas skull. Har ju fått mina meds så detta är min chans iväg från detta. Ska sluta så gott som helt med drogandet. Typ 1-3ggr per månad onykter max hoppas jag på. Annars blir det väl behandlingshem el liknande.

Ja... du borde väl kanske göra det och satsa på att bli bra, för jag tror inte riktigt alkohol+droger är så bra att mixa med ADHD-mediciner eller antidepressiva direkt, det kan ju göra att du mår ännu sämre. Men jag orkar inte riktigt engagera mig, du har sagt att du ska sluta så många ggr nu.

*är mamma frivol*
Sover alla... - Sida 40 16711
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:07 pm

frivol skrev:
Omg... haha. Nu blir jag lite nojig, undra vad folk säger om mig egentligen. Sover alla... - Sida 40 820921 Sover alla... - Sida 40 952164 Jag är relativt ointresserad av vad alla andra har för sig faktiskt, förutom möjligen vilka som är kära eller ligger med varandra, det känns roligt å veta. Jag tror jag läst för mycket tjejtidningar i mina dar..

Man mår nog bäst av att inte veta Sover alla... - Sida 40 714144
Haha ja, sexbiten är kul förstås. Blir helt jävla förundrad över hur lätt det är att få ligg här egentligen. Nästan lättare än på en Rigakryss Sover alla... - Sida 40 837586
Till överst på sidan Gå ner
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:07 pm

playmate skrev:


Du har ju inte ens gjort det Sover alla... - Sida 40 371283



Ja, ungefär. Men jag vete fan om jag rekommenderar att man involverar sig ännu mer med andra flashbackare... Eller ja, det ger en gott men kan också ge en ont. Det blir så när man bryr sig för mycket om folk tror jag. Det var ju delvis därför jag ville bli avstängd från FB, jag orkade inte riktigt med att man inte kände sig helt anonym längre.

Men kan du inte bara hålla käften! Inte konstigt om du inte längre är anonym med tanke på hur du posthorar med bilder på dig själv.

Spoiler:
.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:08 pm

playmate skrev:

Man mår nog bäst av att inte veta Sover alla... - Sida 40 714144
Haha ja, sexbiten är kul förstås. Blir helt jävla förundrad över hur lätt det är att få ligg här egentligen. Nästan lättare än på en Rigakryss Sover alla... - Sida 40 837586

Låter som om du varit runt lite bland soverallianerna? Sover alla... - Sida 40 Icon_albino Sover alla... - Sida 40 735265
Tyvärr är jag oskuld så jag ägnar mig inte åt sånt.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:08 pm

playmate skrev:


Du har ju inte ens gjort det Sover alla... - Sida 40 371283



Ja, ungefär. Men jag vete fan om jag rekommenderar att man involverar sig ännu mer med andra flashbackare... Eller ja, det ger en gott men kan också ge en ont. Det blir så när man bryr sig för mycket om folk tror jag. Det var ju delvis därför jag ville bli avstängd från FB, jag orkade inte riktigt med att man inte kände sig helt anonym längre.


Ne kanske jag inte har gjort, men tänk ifall jag blir smittad? Neutral
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:09 pm

Trolldockan skrev:

Har inte jag heller!!!!! Ska vi byta msn fisk?????? Shocked bounce Basketball Beer

Låter oerhört farligt. Sover alla... - Sida 40 46616
Verkar ju vara där alla andra pratar skit om oss. Sover alla... - Sida 40 837586
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:09 pm

frivol skrev:


Låter som om du varit runt lite bland soverallianerna? Sover alla... - Sida 40 Icon_albino Sover alla... - Sida 40 735265
Tyvärr är jag oskuld så jag ägnar mig inte åt sånt.

Har ju sagt till dig hur många flashbackare jag legat med Sover alla... - Sida 40 714144 Det är väl ingen hemlighet så. Dessutom var det back in the days så det är ingen härifrån. Eller jo, kanske en... He he heeeeeee.

Ljugis, du hade en sa du ju!!! Very Happy

Admin skrev:



Ne kanske jag inte har gjort, men tänk ifall jag blir smittad? Neutral

Rätt åt dig i så fall. Så elak som du varit!!!
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:10 pm

Chansen (risken?) att en Laidbackare är bukis med en annan är ganska stor. I alla fall i Stockholm!
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:11 pm

playmate skrev:


Har ju sagt till dig hur många flashbackare jag legat med Sover alla... - Sida 40 714144 Det är väl ingen hemlighet så. Dessutom var det back in the days så det är ingen härifrån. Eller jo, kanske en... He he heeeeeee.

Ljugis, du hade en sa du ju!!! Very Happy


Rätt åt dig i så fall. Så elak som du varit!!!


Pff, nu blir det definitivt inga händer på täcket och absolut inga pussar.
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
thefisk

thefisk


Antal inlägg : 3570
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:11 pm

playmate skrev:


Har ju sagt till dig hur många flashbackare jag legat med Sover alla... - Sida 40 714144 Det är väl ingen hemlighet så. Dessutom var det back in the days så det är ingen härifrån. Eller jo, kanske en... He he heeeeeee.

Ljugis, du hade en sa du ju!!! Very Happy



Rätt åt dig i så fall. Så elak som du varit!!!

Dragonout? Synergy? Sover alla... - Sida 40 820921
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:11 pm

playmate skrev:

Har ju sagt till dig hur många flashbackare jag legat med Sover alla... - Sida 40 714144 Det är väl ingen hemlighet så. Dessutom var det back in the days så det är ingen härifrån. Eller jo, kanske en... He he heeeeeee.

Ljugis, du hade en sa du ju!!! Very Happy


Ja just ja... men jag tänkte mer på härifrån, vad var det, 5 från flashback och 1 härifrån? Sover alla... - Sida 40 714144
Nej, jag har inte haft sex med någon från sover alla. Har faktiskt inte haft sex överhuvudtaget. Börjar kännas lite fjuttigt såhär... på mitt 27:e år. Sover alla... - Sida 40 371283
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:12 pm

HC47 skrev:
Chansen (risken?) att en Laidbackare är bukis med en annan är ganska stor. I alla fall i Stockholm!

Ja jävla stockholmare som pippar som kaniner
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:12 pm

thefisk skrev:


Låter oerhört farligt. Sover alla... - Sida 40 46616
Verkar ju vara där alla andra pratar skit om oss. Sover alla... - Sida 40 837586
Javisst fan! Bäst att hålla sig borta därifrån då...
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:12 pm

Admin skrev:



Pff, nu blir det definitivt inga händer på täcket och absolut inga pussar.

Jäkla skit, jag vill ju inte höja fb-statistiken Sover alla... - Sida 40 714144

thefisk skrev:


Dragonout? Synergy? Sover alla... - Sida 40 820921

Eller så våldtog jag dig när du sov?
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytor apr 29, 2010 7:12 pm

Smidarn skrev:


Vilket smörgåsbord Sover alla... - Sida 40 820921
Mmm... Känns mycket för en kille på 20år.


frivol skrev:
Ja... du borde väl kanske göra det och satsa på att bli bra, för jag tror inte riktigt alkohol+droger är så bra att mixa med ADHD-mediciner eller antidepressiva direkt, det kan ju göra att du mår ännu sämre. Men jag orkar inte riktigt engagera mig, du har sagt att du ska sluta så många ggr nu.

*är mamma frivol*
Sover alla... - Sida 40 16711
Ja jag håller med om det du säger. Är bara inte så lätt att släppa taget just nu.

Sedan är jag i en djup depression enligt psykologer och doktorer. Både mamma och pappa har alkoholproblem också.

-------

https://soveralla.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=60
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: