Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+19
milton76
The Crash
dekanmi
Sheik
Pastoratet
Rifter
Vrövis
RUTTEN
HC47
Admin
Wezzli
Smidarn
playmate
ReAnimater
vim_mortis
SebbeBoy
Ingotera
Mclarengbg
thefisk
23 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:35 pm

Helvete, jag hänger inte med i alla draman!
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:36 pm

Men ååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........
Äh.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:36 pm

Knasibas skrev:
Helvete, jag hänger inte med i alla draman!

så går det när man har ett liv.
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:36 pm

frivol skrev:


You wish. Smile

det enda jag önskar är att du ska få lite vett i skallen. Något som verkar omöjligt. Se ditt eget beteende för en gångs skull ... du börjar bli tröttsam.
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:37 pm

Synergy skrev:
Jag mår illa av allt plockgodis jag stoppat i mig. Finns ingen hejd med mig och sötsaker. Vad säger du om det dockan?
Ät mer riktig hemlagad mat!!! fy

Du vet vad jag sagt! Det är lätt att laga mat!
Till överst på sidan Gå ner
SebbeBoy
El giganto
SebbeBoy


Antal inlägg : 3280
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:37 pm

frivol skrev:


Du får gärna dra.


Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:37 pm

dekanmi skrev:


*räcker upp handen* Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers

Fast jag får inte. Helvete. Sover alla... - Sida 38 16711

Admin skrev:


Efter! Då kan jag äta med gott samvete Very Happy

Ni och era konstiga fasoner Sover alla... - Sida 38 697368

frivol skrev:


Nej. Att 2-3 personer sitter och öser ur sig galla gör mig inte till allas mobboffer, men det var sagt med viss distans.

Jag skämtade naturligtvis när jag kallade dig för gris. Men att du har en grisrosa avatar och sa "Jag äter som en gris" - gjorde att du bjöd lite på det hela. Att vi dessutom pratat om ganska mycket annat borde väl rimligtvis få dig att förstå att jag inte anser att du är en gris.

Ja, som sagt, det finns en anledning till att folk behandlar dig som de gör.

Jaha, jättekul skämt. Verkligen. Speciellt med tanke på att vi satt och irriterade varandra, då passade det jättebra att dra in ett sånt litet skämt utan att så mycket som hinta om att det var på skoj. Men då är ju frågan varför du tar åt dig när thefisk skämtar med dig? För det är ju ganska uppenbart att han skojar med dig när han säger att du är tjock, oavsett vad han tycker om dig för övrigt.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:38 pm

RUTTEN skrev:
Playmate är en gris!!! Sover alla... - Sida 38 837586
Kan du inte ha det som undertitel?

Faaaan sägeru!? Sover alla... - Sida 38 635750 Sover alla... - Sida 38 635750

*snyft nöff snyft*

Knasibas skrev:
Helvete, jag hänger inte med i alla draman!

Vi är bättre än Våra bästa år Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
Synergy

Synergy


Antal inlägg : 137
Join date : 10-03-14

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:39 pm

Trolldockan skrev:

Ät mer riktig hemlagad mat!!! fy

Du vet vad jag sagt! Det är lätt att laga mat!

Räknas inte köttfärssås och spaghetti som hemlagad mat? Sover alla... - Sida 38 714144

Har ätit jättemycket sånt till middag. Godiset är efterrätt, men även jag har mina gränser när det kommer till sötsaker.

Egentligen skulle jag gjort äppelkaka med smuldeg samt iskall vaniljgrädde!
Till överst på sidan Gå ner
Trolldockan

Trolldockan


Antal inlägg : 596
Join date : 10-03-10

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:43 pm

Synergy skrev:


Räknas inte köttfärssås och spaghetti som hemlagad mat? Sover alla... - Sida 38 714144

Har ätit jättemycket sånt till middag. Godiset är efterrätt, men även jag har mina gränser när det kommer till sötsaker.
Jag har ätit violglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss!!!
Om du slutar med sockret slutar jag med chipsen?
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:43 pm

Nu drar jag och tränar. Jag förväntar mig att alla är vänner när jag kommer tillbaka Sover alla... - Sida 38 389413
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:43 pm

playmate skrev:

Ja, som sagt, det finns en anledning till att folk behandlar dig som de gör.

Jaha, jättekul skämt. Verkligen. Speciellt med tanke på att vi satt och irriterade varandra, då passade det jättebra att dra in ett sånt litet skämt utan att så mycket som hinta om att det var på skoj. Men då är ju frågan varför du tar åt dig när thefisk skämtar med dig? För det är ju ganska uppenbart att han skojar med dig när han säger att du är tjock, oavsett vad han tycker om dig för övrigt.

Men att du orkar. Du har ju haft rätt så roligt åt mitt intresse för youtubevideos och min ålder och att jag valt att vara hemma istället för att festa ett par ggr. Inte precis så att du aldrig skrivit något elakt eller drygt mot mig. Innan jag skrev att du var en gris hade du sagt att jag var dum i huvudet, att ingen gillade mig, att jag fick skylla mig själv osv osv - minns du det överhuvudtaget? Jag sa ingenting då. Jag sa bara att du skulle få "igen". Sen kallade jag dig för en gris, typ som man gör på skolgården när man är 8 år för att jag inte har någon lust att vara elak mot någon som är 19 år och uppenbarligen inte har någon som helt insikt i sitt eget beteende.

Jag har självinsikt och jag vet att jag är dryg ibland, men det är en skämtnivå och sällan mot personerna härinne som jag tycker går över gränsen.
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:44 pm

Rifter skrev:
Nu drar jag och tränar. Jag förväntar mig att alla är ovänner när jag kommer tillbaka Sover alla... - Sida 38 389413
Jag ska se till att du får din önskan uppfylld. Sover alla... - Sida 38 552118
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:46 pm

milton76 skrev:


det enda jag önskar är att du ska få lite vett i skallen. Något som verkar omöjligt. Se ditt eget beteende för en gångs skull ... du börjar bli tröttsam.

Jag ser mitt eget beteende. Ser du ditt och längre än näsan räcker? Men jag förstår att du tycker att jag saknar vett när du litar blint på personer som inte talar sanning.
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:49 pm

frivol skrev:


Jag ser mitt eget beteende. Ser du ditt och längre än näsan räcker? Men jag förstår att du tycker att jag saknar vett när du litar blint på personer som inte talar sanning.

Jag har skapat mig den uppfattning utifrån dina inlägg och enbart dina inlägg. Det var inte särskilt svårt. Vem skulle jag lita blint på menar du? Sebbe? Fisken?
Där har du så fel som man kan ha ..
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:50 pm

milton76 skrev:

Jag har skapat mig den uppfattning utifrån dina inlägg och enbart dina inlägg. Det var inte särskilt svårt. Vem skulle jag lita blint på menar du? Sebbe? Fisken?
Där har du så fel som man kan ha ..

Vi säger så.
Till överst på sidan Gå ner
Synergy

Synergy


Antal inlägg : 137
Join date : 10-03-14

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:50 pm

Knasibas skrev:

Jag ska se till att du får din önskan uppfylld. Sover alla... - Sida 38 552118

Hej Knasi. Du fightades en del med mig back in the days på FB. Minns du? Sover alla... - Sida 38 Icon_bounce
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:51 pm

frivol skrev:


Vi säger så.

Kan du inte bättre än så?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:53 pm

milton76 skrev:

Kan du inte bättre än så?

Nej, jag har ingenting att sätta emot en tjej som köper underkläder som hennes muskler framträder i. Absolut ingenting.
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:53 pm

Synergy skrev:
Hej Knasi. Du fightades en del med mig back in the days på FB. Minns du? Sover alla... - Sida 38 Icon_bounce
Fightas är inte något jag gör. Men visst minns jag. Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
milton76

milton76


Antal inlägg : 1803
Join date : 10-03-07
Ort : Söder om Söder

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:54 pm

frivol skrev:


Nej, jag har ingenting att sätta emot en tjej som köper underkläder som hennes muskler framträder i. Absolut ingenting.

tja ... jag gillar inte överviktiga men jag är beredd att förbise det i detta fallet
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:55 pm

frivol skrev:


Men att du orkar. Du har ju haft rätt så roligt åt mitt intresse för youtubevideos och min ålder och att jag valt att vara hemma istället för att festa ett par ggr. Inte precis så att du aldrig skrivit något elakt eller drygt mot mig. Innan jag skrev att du var en gris hade du sagt att jag var dum i huvudet, att ingen gillade mig, att jag fick skylla mig själv osv osv - minns du det överhuvudtaget? Jag sa ingenting då. Jag sa bara att du skulle få "igen". Sen kallade jag dig för en gris, typ som man gör på skolgården när man är 8 år för att jag inte har någon lust att vara elak mot någon som är 19 år och uppenbarligen inte har någon som helt insikt i sitt eget beteende.

Jag har självinsikt och jag vet att jag är dryg ibland, men det är en skämtnivå och sällan mot personerna härinne som jag tycker går över gränsen.

Ja, jag är väl medveten om att jag sagt både det ena och andra till dig, men jag har heller aldrig påstått att jag är oskyldig till det. Du däremot, verkar spela på att det BARA är andra som är elaka och dryga mot dig, och att alla andra är boven i dramat förutom du. Att du skulle vara något slags offer som blir utsatt för andras påhopp. Nigga please.
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 9:58 pm

frivol skrev:
Jag har självinsikt och jag vet att jag är dryg ibland, men det är en skämtnivå och sällan mot personerna härinne som jag tycker går över gränsen.
Det hör till charmen att alla är lite dryga mot varandra, men de gånger det går överstyr och orden blir hårda kan man ge sig fan på att du är inblandad. Tycker du någon trampar dig lite väl hårt på tån är det väl bara att skicka ett PM till personen i fråga istället för att träta här?
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 10:01 pm

Jävlar, här bara vimlar det av insikter alltså.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 04, 2010 10:05 pm

playmate skrev:

Ja, jag är väl medveten om att jag sagt både det ena och andra till dig, men jag har heller aldrig påstått att jag är oskyldig till det. Du däremot, verkar spela på att det BARA är andra som är elaka och dryga mot dig, och att alla andra är boven i dramat förutom du. Att du skulle vara något slags offer som blir utsatt för andras påhopp. Nigga please.

Jag har å andra sidan inte hävdat att jag är oskyldig när det kommer till några påhopp gällande dig heller. Men vissa personer, tar det till en helt annan nivå och den nivån överstiger min enormt. Ser du inte det kan du inte kolla särskilt noga.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: