Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+19
milton76
The Crash
dekanmi
Sheik
Pastoratet
Rifter
Vrövis
RUTTEN
HC47
Admin
Wezzli
Smidarn
playmate
ReAnimater
vim_mortis
SebbeBoy
Ingotera
Mclarengbg
thefisk
23 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:18 pm

Vrövis skrev:


Jag synar din avatar och höjer med en negress
shifty

Spoiler:


Stiger hon upp i ottan för att mocka dynga och köra TRÄJLÄR Sover alla... - Sida 40 114
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:19 pm

pepparkakan skrev:
LOL!
Två timmars sömn på soffan, jag märker att jag inte missat nåt av vikt här Sover alla... - Sida 40 Icon_basketball

Nej, forumet är bara i upplösningstillstånd och thefisk har blivit deporterad till gulagarkipelagen Basketball
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:20 pm

frivol skrev:
Och det är givetvis mitt fel att jag är inblandad? Jag har skickat Pm, som du kanske märkte hjälpte det inte. Inte ens admins tillsägelser hjälper, så det borde väl rimligtvis peka åt nåt håll.
Ja, det verkar inte bättre, du framstår mer och mer som den sura bismaken här i kompotten. Alltid är det någon du är osams med... Sover alla... - Sida 40 46616
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:21 pm

Ni borde alla få sätta er ner runt ett bord och prata ut med min avatarbild.

Finns mycket att hämta där
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:22 pm

Vrövis skrev:


Nej, forumet är bara i upplösningstillstånd och thefisk har blivit deporterad till gulagarkipelagen Basketball

Härligt. En kopp Earl grey och scones kanske? Sover alla... - Sida 40 Icon_basketball
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:22 pm

frivol skrev:


Alltså du vet inte vad du snackar om så varför kan du inte bara hålla tyst? Thefisk har kommit med provokationer, påhopp och kommentarer om mig och till mig sen jag blev medlem här och även innan jag blev medlem.

Det handlar inte om EN gång som han säger att jag är fet. Det handlar om hundratals små subtila kommentarer om mig, mitt beteende, mina sexvanor, mitt utseende osv osv. Jag behöver verkligen inte förklara mig, men jag kan säga som så att jag ALDRIG talat så om/till honom. Och det är säkert skitkul om man gillar att dryga sig, men det är inte kul att ständigt läsa det för personen det berör och det är inte någonting jag provocerat fram.

Ja, och du var likadan på FB som du är här så jag förstår inte varför han helt plötsligt skulle börja tycka om dig igen och börja gulla med dig. Fisken har varit dryg mot mig med men det är inget som rör mig ryggen, det är ändå en anonym kille på internet vi pratar om, och inte direkt ens bästa vän. Så varför bryr du dig så himla mycket? Nej, du kanske inte talat så till honom men du verkar inte ha några problem om att tala illa till andra.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:24 pm

Ähh, frivol... Nu orkar jag inte mer. Vi båda vet att vi inte kommer någon vart med det här. Vill du ha sista ordet får du ta det, men jag lämnar diskussionen nu.
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:26 pm

pepparkakan skrev:


Härligt. En kopp Earl grey och scones kanske? Sover alla... - Sida 40 Icon_basketball

Det låter fint, är det möjligtvis nåt antikprogram på tv ikväll? shifty
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:29 pm

Vrövis skrev:


Det låter fint, är det möjligtvis nåt antikprogram på tv ikväll? shifty

Det är Antiques Roadshow as we speak! Annars går det säkert att ladda ner Antikrundan om du hellre vill det. Det går även en film inatt vid namn "Gitarrmongot" Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:29 pm

American loggers 22.30 på discovery, det kan funka med.
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:30 pm

Vrövis skrev:
Det låter fint, är det möjligtvis nåt antikprogram på tv ikväll? shifty
TV? Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:31 pm

Knasibas skrev:

TV? Sover alla... - Sida 40 215316

Ja, du vet att det finns en uppfinning som heter tv, och på den visas det tv-program? Cool
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:31 pm

Om jag hade en fitta så skulle jag gnida den mot min skinnsoffa.
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:32 pm

Vrövis skrev:
Ja, du vet att det finns en uppfinning som heter tv, och på den visas det tv-program? Cool
Ja men vem faan använder sånt nuförtiden? Sover alla... - Sida 40 119911 Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:32 pm

Knasibas skrev:

Ja men vem faan använder sånt nuförtiden? Sover alla... - Sida 40 119911 Sover alla... - Sida 40 215316

Vi lite äldre och skröppliga Sover alla... - Sida 40 820422
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptytis maj 04, 2010 10:32 pm

Smidarn skrev:
Om jag hade en fitta så skulle jag gnida den mot min skinnsoffa.

Why? Sover alla... - Sida 40 328433

-------

https://soveralla.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=65
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptyons maj 05, 2010 12:09 am

RUTTEN skrev:
Ja.
Speciellt när folket i fråga innan idag gjorde sig lustig över andra som klantar sig och outar användare, och lovar att aldrig outa en, för att sedan göra precis detsamma.
Sover alla... - Sida 40 837586
Sover alla... - Sida 40 427782 Borde egentligen banna er.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: