Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+18
Hoegberg
Mclarengbg
Sheik
HC47
Rifter
vim_mortis
Nauthiz
Imperator
Trolldockan
dekanmi
Smidarn
bowlingjocke
playmate
ReAnimater
Pastoratet
RUTTEN
Admin
Vrövis
22 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Big Puff




Antal inlägg : 49
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:10 am

Admin skrev:


Du är en riktigt vän
Och du är min vän.
Är jag din vän?
*hoppas*
För då kan vi alla vara vänner Smile
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:11 am

RUTTEN skrev:
Jag kommer då fan inte söka något jävla bidrag, åt helvete med det.
Jag kommer.... DÖ!

Ha det så kul i din garderob Wink
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:12 am

Admin skrev:


Du är en riktigt vän

Kanske blir jag som får göra dig sällskap när du får mod att cykla till nästa kvarter Sover alla... - Sida 38 140414
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:12 am

playmate skrev:


Ha det så kul i din garderob Wink
Som sagt, dö. Sover alla... - Sida 38 427722
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:13 am

playmate skrev:


Vet inte än, fick svara på lite frågor av en psykoterapeut som hade mycket med omgivningen att göra, vilket även var något som stod i remissen att jag hade svårt att anpassa mig till, så de lär väl tro att jag har social fobi eller något, själv är jag säker på att jag har dystymi.

Mina föräldrar bryr sig inte så mycket så de kan jag nog inte ta med, så man kan inte bara knalla dit själv och säga "hej, jag behöver hjälp" utan måste helst ha med någon som kan bekräfta allt?



Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586
Nej inte behöver man någon med sig. Men det brukar ofta hjälpa. Men förklara att du inte klarar av jobb, väntar på att få diagnos mm. Fungerar det inte så är det bara snacka med en ny kontaktperson tror jag.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:13 am

Big Puff skrev:

Och du är min vän.
Är jag din vän?
*hoppas*
För då kan vi alla vara vänner Smile


It's all good
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:13 am

Admin skrev:



Vi pratar om hur man bäst lever på soc

Jävla nötter dem är man får knappt äga en sko utan dem vill man ska sälja den. Sen ska du helst söka jobb 24 timmar om dygnet.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:15 am

RUTTEN skrev:

Som sagt, dö. Sover alla... - Sida 38 427722

Det skaru inte. Vi ska klara av det tillsammans

Ingotera skrev:

Nej inte behöver man någon med sig. Men det brukar ofta hjälpa. Men förklara att du inte klarar av jobb, väntar på att få diagnos mm. Fungerar det inte så är det bara snacka med en ny kontaktperson tror jag.

Ja jag kan nog eventuellt ta med min storesyster i så fall. Tänkte gå dit idag men orkade inte riktigt... Känns som att det är ett dött lopp ändå och att man lika gärna kan ge upp. Jag vill ju egentligen leva och verka som en normal jävla människa, inte vara beroende av soc och må piss. Hur fan hände det här!? Sover alla... - Sida 38 159818
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:15 am

vim_mortis skrev:


Jävla nötter dem är man får knappt äga en sko utan dem vill man ska sälja den. Sen ska du helst söka jobb 24 timmar om dygnet.

Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:16 am

playmate skrev:


Det skaru inte. Vi ska klara av det tillsammans

Jore skarja fan!
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:17 am

playmate skrev:


Det skaru inte. Vi ska klara av det tillsammans



Ja jag kan nog eventuellt ta med min storesyster i så fall. Tänkte gå dit idag men orkade inte riktigt... Känns som att det är ett dött lopp ändå och att man lika gärna kan ge upp. Jag vill ju egentligen leva och verka som en normal jävla människa, inte vara beroende av soc och må piss. Hur fan hände det här!? Sover alla... - Sida 38 159818
Tror verkligen inte det skadar att ta med syrran. Det kan gå alltifrån jätteenkelt till inte alls, så ge det en chans. Ja man önskar man kunde det, men i vissa fall så går det bara inte och då får man göra det bästa av situationen.
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:19 am

vim_mortis skrev:


Jävla nötter dem är man får knappt äga en sko utan dem vill man ska sälja den. Sen ska du helst söka jobb 24 timmar om dygnet.


Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:20 am

RUTTEN skrev:

Jore skarja fan!

Säg inte så. Jag blir ledsen. Folk bara dör hela tiden, klarante mer Sad

Ingotera skrev:

Tror verkligen inte det skadar att ta med syrran. Det kan gå alltifrån jätteenkelt till inte alls, så ge det en chans. Ja man önskar man kunde det, men i vissa fall så går det bara inte och då får man göra det bästa av situationen.

Usch. Trodde aldrig det skulle sluta såhär för mig. Har fan haft så perfekta framtidsvisioner man kan ha. Jag skulle bo i en schyst och mysig lägenhet, ha en katt och ett underbart jobb jag älskar och massa klänningar i garderoben... Slutar med att jag kommer få bo i en etta i Tensta, arbetslös och röka gula blend under fläkten.

Nu vill jag döööö.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:20 am

Alltså jag är på rätt så bra humör nu faktiskt. Men det kan bero på att jag får rökmixar på posten imorgon och ska få lite andra karameller i veckan!Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:20 am

playmate skrev:


Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586

Smidarn skrev:



Sover alla... - Sida 38 837586 Sover alla... - Sida 38 837586


Efter en jävla massa tjat fick jag behålla bilen som dem sa vaderade till 3K. Dem insåg tillslut att det skulle kosta mig mer att ta bussen till min praktik o alla möten o skit. Men seriöst lämna uppgifter om sin ekonomi 6 månader tillbaka. Första gången jag sökte fick jag säkert hem 20 sidor att fylla i.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:22 am

vim_mortis skrev:





Efter en jävla massa tjat fick jag behålla bilen som dem sa vaderade till 3K. Dem insåg tillslut att det skulle kosta mig mer att ta bussen till min praktik o alla möten o skit. Men seriöst lämna uppgifter om sin ekonomi 6 månader tillbaka. Första gången jag sökte fick jag säkert hem 20 sidor att fylla i.

Allt detta från socialen?
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:22 am

playmate skrev:


Säg inte så. Jag blir ledsen. Folk bara dör hela tiden, klarante mer :(



Usch. Trodde aldrig det skulle sluta såhär för mig. Har fan haft så perfekta framtidsvisioner man kan ha. Jag skulle bo i en schyst och mysig lägenhet, ha en katt och ett underbart jobb jag älskar och massa klänningar i garderoben... Slutar med att jag kommer få bo i en etta i Tensta, arbetslös och röka gula blend under fläkten.

Nu vill jag döööö.
Nej samma här. Hade aldrig för ett år sedan ens kunnat föreställa mig att jag skulle vara i den sits jag är i nu. Men man får helt enkelt ta livet som det kommer och inse att det inte är rättvist och att alla inte har samma förutsättningar i livet. Men om ett år kanske ditt liv är mycket bättre än du skulle kunna tänka dig idag?
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:23 am

vim_mortis skrev:





Efter en jävla massa tjat fick jag behålla bilen som dem sa vaderade till 3K. Dem insåg tillslut att det skulle kosta mig mer att ta bussen till min praktik o alla möten o skit. Men seriöst lämna uppgifter om sin ekonomi 6 månader tillbaka. Första gången jag sökte fick jag säkert hem 20 sidor att fylla i.

*note to self: Skriv aldrig medans du lyssnar på en djup låt med neil young...


Blev deppad. Razz

Hursom så tycker jag att dom är som poliser.
Till överst på sidan Gå ner
Big Puff




Antal inlägg : 49
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:23 am

playmate skrev:


Allt detta från socialen?
Vill du fortfarande ligga eller? Mad
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:24 am

Ingotera skrev:

Nej samma här. Hade aldrig för ett år sedan ens kunnat föreställa mig att jag skulle vara i den sits jag är i nu. Men man får helt enkelt ta livet som det kommer och inse att det inte är rättvist och att alla inte har samma förutsättningar i livet. Men om ett år kanske ditt liv är mycket bättre än du skulle kunna tänka dig idag?

Ja jag antar att jag får leva på det hoppet. För nu är allt så sugit som det bara kan bli. Jag hade dock hoppats på att få ett bra jobb jag trivdes med och en flytt långt bort så jag kunde jobba och spara ihop pengar till en utlandsvisit. Men nu känns ju allt så jävla kört bara. Astrist.
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:24 am

playmate skrev:


Allt detta från socialen?

Smidarn skrev:


*note to self: Skriv aldrig medans du lyssnar på en djup låt med neil young...


Blev deppad. Razz

Hursom så tycker jag att dom är som poliser.


Dem får ju kolla upp nästan lika mycket uppgifter om en som polisen.
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:26 am

vim_mortis skrev:





Dem får ju kolla upp nästan lika mycket uppgifter om en som polisen.

Ja och det är bara att göra som dom säger.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:26 am

Big Puff skrev:

Vill du fortfarande ligga eller? Mad

Med dig? näe, du har blivit så jäkla dryg. Vad har hänt? Snefylla/tändning varje dag?

vim_mortis skrev:





Dem får ju kolla upp nästan lika mycket uppgifter om en som polisen.

Men åhh, det vet jag inte om jag skulle palla med Neutral

Tycker att det är orättvist att ingen kommer fram till en och säger "här är nycklarna till min etagevåning på Kungsholmen, på den vita lädersoffan finns en väska med 100 000 kronor i kontanter och i garaget finns en lamborghini. Varsågod" Sad
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:27 am

playmate skrev:


Ja jag antar att jag får leva på det hoppet. För nu är allt så sugit som det bara kan bli. Jag hade dock hoppats på att få ett bra jobb jag trivdes med och en flytt långt bort så jag kunde jobba och spara ihop pengar till en utlandsvisit. Men nu känns ju allt så jävla kört bara. Astrist.
Mmm... Ligger ganska nere på botten jag med. Men har man några kvarvarande fysiska el psykiska åkommor så får man se livet lite från ett annat perspektiv och inse att man får göra saker och ting lite annorlunda jämfört med medelsvensson, men det behöver inte alltid vara en dålig sak.
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptytis maj 11, 2010 12:28 am

Smidarn skrev:


Ja och det är bara att göra som dom säger.

Ja annars får man inga cash.

playmate skrev:


Med dig? näe, du har blivit så jäkla dryg. Vad har hänt? Snefylla/tändning varje dag?



Men åhh, det vet jag inte om jag skulle palla med Neutral

Tycker att det är orättvist att ingen kommer fram till en och säger "här är nycklarna till min etagevåning på Kungsholmen, på den vita lädersoffan finns en väska med 100 000 kronor i kontanter och i garaget finns en lamborghini. Varsågod" Sad


Det har hänt mig några gånger men jag tackade nej Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: