Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+18
Hoegberg
Mclarengbg
Sheik
HC47
Rifter
vim_mortis
Nauthiz
Imperator
Trolldockan
dekanmi
Smidarn
bowlingjocke
playmate
ReAnimater
Pastoratet
RUTTEN
Admin
Vrövis
22 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:28 am

Ingotera skrev:

Mmm... Ligger ganska nere på botten jag med. Men har man några kvarvarande fysiska el psykiska åkommor så får man se livet lite från ett annat perspektiv och inse att man får göra saker och ting lite annorlunda jämfört med medelsvensson, men det behöver inte alltid vara en dålig sak.

Men jag vill liksom inte sälla mig till gruppen som är psykiskt sjuka. Jag har kanske lite problem men jag vill fan fortfarande klassas som helt frisk för det. Fan. Vill bara vara en vanlig svenne utan probs Sover alla... - Sida 39 119911
Till överst på sidan Gå ner
Big Puff




Antal inlägg : 49
Join date : 10-04-24

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:30 am

playmate skrev:


Med dig? näe, du har blivit så jäkla dryg. Vad har hänt? Snefylla/tändning varje dag?
Nej, med hc47 såklart..
Ja med mig.. men hallå, du ska endast knulla med mig.. vi ska ej gifta oss.. spelar roll om jag är dryg eller ej Very Happy
Tönt.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:32 am

vim_mortis skrev:


Ja annars får man inga cash.




Det har hänt mig några gånger men jag tackade nej Smile

Jävla as. Taskigt. Du kunde gett den till mig sen Sover alla... - Sida 39 390616

Big Puff skrev:

Nej, med hc47 såklart..
Ja med mig.. men hallå, du ska endast knulla med mig.. vi ska ej gifta oss.. spelar roll om jag är dryg eller ej Very Happy
Tönt.

Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586

Du är iofs ganska rolig... Men jag klarar inte av drygheten. Sorry. No knulling with moi.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:32 am

playmate skrev:


Men jag vill liksom inte sälla mig till gruppen som är psykiskt sjuka. Jag har kanske lite problem men jag vill fan fortfarande klassas som helt frisk för det. Fan. Vill bara vara en vanlig svenne utan probs Sover alla... - Sida 39 119911
Jag vill inte heller göra det. Men det är inte så farligt som man tror. Folk har bara en så sned bild på folk med diverse psykiska problem. Det är egentligen inte så stor skillnad på att ha något psykiskt och något fysiskt. Både gör så att du fungerar sämre på något sätt, om det så är samhälle, jobb, sociala problem etc.
Man måste acceptera att saker och ting är som de är och antingen leva med det eller inte. Ingen är ju perfekt och bara för att du fått någon diagnos så betyder det ju inte att du är sämre än alla andra eller så.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:34 am

Vet ni vad jag ska göra idag? Borsta tänderna!Surprised
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:34 am

:baby:
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:35 am

playmate skrev:


Jävla as. Taskigt. Du kunde gett den till mig sen Sover alla... - Sida 39 390616



Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586

Du är iofs ganska rolig... Men jag klarar inte av drygheten. Sorry. No knulling with moi.

Just därför jag tackade nej, dagens ungdom vill bara ha o ha o ha rant
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:36 am

Ingotera skrev:

Jag vill inte heller göra det. Men det är inte så farligt som man tror. Folk har bara en så sned bild på folk med diverse psykiska problem. Det är egentligen inte så stor skillnad på att ha något psykiskt och något fysiskt. Både gör så att du fungerar sämre på något sätt, om det så är samhälle, jobb, sociala problem etc.
Man måste acceptera att saker och ting är som de är och antingen leva med det eller inte. Ingen är ju perfekt och bara för att du fått någon diagnos så betyder det ju inte att du är sämre än alla andra eller så.

Näe... Är väl egentligen så. Det är bara det att jag har lite den åsikten själv att jag har hellre ett brutet ben än instabil skalle typ. Och så är jag jävligt envis och svår att ändra på så det sitter ju kvar, har nog fått det av mina föräldrar att det skulle vara en svaghet då båda är otroligt starka själva och jag har enorm press därifrån.

Jag får bara försöka acceptera det mer. Antar jag Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:36 am

Ingotera skrev:
Vet ni vad jag ska göra idag? Borsta tänderna!Surprised

Brukar du inte göra det? Sover alla... - Sida 39 328433
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:36 am

Admin skrev:
:baby:

Usch en neger stick

vim_mortis skrev:


Just därför jag tackade nej, dagens ungdom vill bara ha o ha o ha rant

Aaa vore nice asså...
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:37 am

playmate skrev:


Usch en neger stick



Aaa vore nice asså...


Verkar ju vara en jävla massa negrer här om man tänker på allt soc snack
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:39 am

Admin skrev:



Verkar ju vara en jävla massa negrer här om man tänker på allt soc snack

Hahaha. Du måste verkligen ogilla mig mer och mer för varje dag nu...
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:40 am

playmate skrev:


Hahaha. Du måste verkligen ogilla mig mer och mer för varje dag nu...

Nädå I love you när vi träffas kommer din värld att förändras så jag väntar bara på det.
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:44 am

playmate skrev:


Näe... Är väl egentligen så. Det är bara det att jag har lite den åsikten själv att jag har hellre ett brutet ben än instabil skalle typ. Och så är jag jävligt envis och svår att ändra på så det sitter ju kvar, har nog fått det av mina föräldrar att det skulle vara en svaghet då båda är otroligt starka själva och jag har enorm press därifrån.

Jag får bara försöka acceptera det mer. Antar jag :|
Aha okej. Jamen då är det bara att försöka se det ljusa i det, du vet vad du troligen lider utav och är på väg att få en diagnos och senare hjälp för dina problem.
Sedan kanske du kan få bidrag via Soc så du klarar dig tills du orkar stå på egna ben.
pepparkakan skrev:


Brukar du inte göra det? Sover alla... - Sida 39 328433
Nix, är för deppig för att orka bry mig om det om jag inte träffar folk som jag inte umgås med ofta, ska på fest eller träffar någon man ska umgås intimt med.
Men nu har jag och min psykolog kommit fram till att jag ska börja ta tag i en ny sak i veckan för att börja må bättre. Denna veckan så var det hygienen.:p
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:45 am

Al l
Moge
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:45 am

Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz Sover alla... - Sida 39 Herz
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:46 am

Ingotera skrev:

Aha okej. Jamen då är det bara att försöka se det ljusa i det, du vet vad du troligen lider utav och är på väg att få en diagnos och senare hjälp för dina problem.
Sedan kanske du kan få bidrag via Soc så du klarar dig tills du orkar stå på egna ben.

Nix, är för deppig för att orka bry mig om det om jag inte träffar folk som jag inte umgås med ofta, ska på fest eller träffar någon man ska umgås intimt med.
Men nu har jag och min psykolog kommit fram till att jag ska börja ta tag i en ny sak i veckan för att börja må bättre. Denna veckan så var det hygienen.:p

Jag säger ju det åååt henne, hon ska springa in på soc och bara lägga sig i fosterställning och skrika PPSSSSYYYYYYYKKKK, då kommer dom skotta sedlar och mynt över henne som om det vore i kalle anka. :p
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:47 am

Smidarn skrev:


Jag säger ju det åååt henne, hon ska springa in på soc och bara lägga sig i fosterställning och skrika PPSSSSYYYYYYYKKKK, då kommer dom skotta sedlar och mynt över henne som om det vore i kalle anka. :p
Hehe, det eller bli inlåst på psykhem.^^

EDIT:
BTW ska jag få värsta karamellerna i veckan.;)
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:48 am

Ingotera skrev:

Hehe, det eller bli inlåst på psykhem.^^


Alltså allt med psyk är bara roligt, bästa jag visste förr var att skriva till min polare då jag skulle till min doktor, "Nej men om man skulle PSYKlat till psykogolen.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:50 am

Admin skrev:


Nädå I love you när vi träffas kommer din värld att förändras så jag väntar bara på det.

Ahh då ska vi bara ligga i sängen och kramas och pussas hela tin. Det blir man fan glad på Sover alla... - Sida 39 35419

Ingotera skrev:

Aha okej. Jamen då är det bara att försöka se det ljusa i det, du vet vad du troligen lider utav och är på väg att få en diagnos och senare hjälp för dina problem.
Sedan kanske du kan få bidrag via Soc så du klarar dig tills du orkar stå på egna ben.

Nix, är för deppig för att orka bry mig om det om jag inte träffar folk som jag inte umgås med ofta, ska på fest eller träffar någon man ska umgås intimt med.
Men nu har jag och min psykolog kommit fram till att jag ska börja ta tag i en ny sak i veckan för att börja må bättre. Denna veckan så var det hygienen.:p

Ja vi får se hur allt artar sig!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:52 am

Smidarn skrev:



Alltså allt med psyk är bara roligt, bästa jag visste förr var att skriva till min polare då jag skulle till min doktor, "Nej men om man skulle PSYKlat till psykogolen.


Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586
Till överst på sidan Gå ner
vim_mortis

vim_mortis


Antal inlägg : 2738
Join date : 10-03-07
Age : 34

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:52 am

these are not the droids you are looking for
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:53 am

vim_mortis skrev:
these are not the droids you are looking for
Sover alla... - Sida 39 159818
Till överst på sidan Gå ner
Smidarn

Smidarn


Antal inlägg : 1228
Join date : 10-03-07
Ort : Lala Land

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:53 am

vim_mortis skrev:
these are not the droids you are looking for


http://www.nooooooooooooooo.com/
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Dagisfröken
Admin


Antal inlägg : 8581
Join date : 10-03-06

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytis maj 11, 2010 12:54 am

playmate skrev:


Ahh då ska vi bara ligga i sängen och kramas och pussas hela tin. Det blir man fan glad på Sover alla... - Sida 39 35419



Ja vi får se hur allt artar sig!


Mm, menar det
Till överst på sidan Gå ner
https://soveralla.swedishforum.se
Sponsored content





Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 39 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: