Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+13
Imperator
Pastoratet
ReAnimater
Rifter
SebbeBoy
Vrövis
HC47
Mclarengbg
playmate
Admin
bowlingjocke
Hoegberg
RUTTEN
17 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:47 am

Ingotera skrev:

Kom du på det där själv eller?

Ja?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:47 am

Sover alla... - Sida 39 837586 Det är för att ni är så små! Sover alla... - Sida 39 837586
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:48 am

Hoegberg skrev:


Jag vet inte. Antar att jag är på väg in i en depression. :(
Aha.:( Ifall du vill ha någon att prata med så skicka bara ett PM här el på Flashback. Kan ta ett tag att jag svarar då jag lätt missar det på detta forumet och inte hänger så ofta på Flashback.
Men jag har förståelse för det mesta och försöker att alltid hjälpa så gott jag kan. Vet en hel del om att må dåligt också.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:49 am

frivol skrev:


Ja?
Aha okej, tycker det var bra skrivet.:)
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:49 am

Hoegberg skrev:


Jag vet inte. Antar att jag är på väg in i en depression. Sad

Jag är påväg in i arbetslösheten. Men fan palla böla över det Sover alla... - Sida 39 820921
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:50 am

playmate skrev:


Jag är påväg in i arbetslösheten. Men fan palla böla över det Sover alla... - Sida 39 820921

äh, du får sova iaf Sover alla... - Sida 39 159818
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:50 am

Ingotera skrev:

Aha okej, tycker det var bra skrivet.Smile

Hah, okej. Tack.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:50 am

Palla deppa över något man inte är inne i eller behöver vara i.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:51 am

frivol skrev:
Palla deppa över något man inte är inne i eller behöver vara i.
Vad menar du exakt med det?
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:51 am

Rifter skrev:


äh, du får sova iaf Sover alla... - Sida 39 159818

Haha eller hur Very Happy

Hoegberg: Förlåt, det var faktiskt okänsligt skrivet. Vet hur det är att må dåligt, bara att jag aldrig snackar ut om det. Tar tillbaka det jag sa och hoppas det blir bättre!
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:54 am

Ingotera skrev:

Aha.Sad Ifall du vill ha någon att prata med så skicka bara ett PM här el på Flashback. Kan ta ett tag att jag svarar då jag lätt missar det på detta forumet och inte hänger så ofta på Flashback.
Men jag har förståelse för det mesta och försöker att alltid hjälpa så gott jag kan. Vet en hel del om att må dåligt också.

Ska komma ihåg det. Smile

playmate skrev:


Jag är påväg in i arbetslösheten. Men fan palla böla över det Sover alla... - Sida 39 820921

Så sa jag också när jag blev arbetslös för ett år sen.
Jag hade en jävla massa energi och ett klockrent självförtroende. Men efter 1 år av misslyckanden är det kanske inte konstigt att det har försvunnit.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:54 am

Ingotera skrev:

Vad menar du exakt med det?

Tar man studenten snart ska man väl se fram emot livet, alla möjligheter, öppningar, val och vägar man kan välja istället för att tänka "Åh nej jag kommer bli arbetslös". Det verkar dumt att deppa över nåt sånt.
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:55 am

playmate skrev:


Haha eller hur Very Happy

Hoegberg: Förlåt, det var faktiskt okänsligt skrivet. Vet hur det är att må dåligt, bara att jag aldrig snackar ut om det. Tar tillbaka det jag sa och hoppas det blir bättre!

Ingen fara. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:57 am

Nu ska jag deppa över att jag aldrig kommer bli Mrs Torres ett tag. Sover alla... - Sida 39 371283

/going emo.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 12:58 am

frivol skrev:


Tar man studenten snart ska man väl se fram emot livet, alla möjligheter, öppningar, val och vägar man kan välja istället för att tänka "Åh nej jag kommer bli arbetslös". Det verkar dumt att deppa över nåt sånt.

Ska, ska, ska och ska... Det är väl allt detta jävla "ska":ande som gör att man mår dåligt?
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:00 am

Sen har jag börjat få lite problem med ångest. Det är kanske lite därför som jag t.ex överreagerar på Talibankocken. Sad


Senast ändrad av Hoegberg den tor maj 20, 2010 1:01 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:01 am

Sover alla... - Sida 39 41221
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:03 am

playmate skrev:


Ska, ska, ska och ska... Det är väl allt detta jävla "ska":ande som gör att man mår dåligt?

Nej, det är nog snarare känslan av att inte veta vad man vill göra.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:06 am

frivol skrev:


Tar man studenten snart ska man väl se fram emot livet, alla möjligheter, öppningar, val och vägar man kan välja istället för att tänka "Åh nej jag kommer bli arbetslös". Det verkar dumt att deppa över nåt sånt.
Ja man ska egentligen försöka se möjligheterna med allt och inte tänka negativt. Men det är tyvärr inte alltid lätt att tänka så för alla. Särskilt inte ifall man väl tar studenten och sedan misslyckas med det man vill om det nu är att skaffa jobb etc.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:07 am

frivol skrev:


Nej, det är nog snarare känslan av att inte veta vad man vill göra.

Ja, och det känns oftast jävligt hopplöst när man inte har ork eller lust att göra något heller.

Men du tänker aldrig längre än näsan räcker så jag tänker verkligen inte diskutera detta med dig.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:08 am

Hoegberg skrev:
Sen har jag börjat få lite problem med ångest. Det är kanske lite därför som jag t.ex överreagerar på Talibankocken. :(
Jag tycker iaf inte att Talibankockens beteende är ok. Han trakaserar ju alla hela tiden. Och att han ringer upp dig och håller på och har sig är ju inte okej alls enligt mig när du uppenbarligen inte vill det.
Tycker nästan att du borde göra en polisamnälan ifall det fortsätter och du tycker det är jobbigt. Kanske inte kommer att göra något, men då har du iaf försökt.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:09 am

God natt era äckliga cphuvven. May the Great Lords force always be with you osv.

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:10 am

playmate skrev:


Ja, och det känns oftast jävligt hopplöst när man inte har ork eller lust att göra något heller.

Men du tänker aldrig längre än näsan räcker så jag tänker verkligen inte diskutera detta med dig.

Nähä, det gör jag förstås inte... jag vet ingenting om hur det är att må dåligt.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:11 am

Fan vad skönt att vara 19 och tro att allt är svart och vitt.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptytor maj 20, 2010 1:12 am

Ingotera skrev:

Ja man ska egentligen försöka se möjligheterna med allt och inte tänka negativt. Men det är tyvärr inte alltid lätt att tänka så för alla. Särskilt inte ifall man väl tar studenten och sedan misslyckas med det man vill om det nu är att skaffa jobb etc.

Innan man överhuvudtaget är i situationen kan man ju göra det bästa för att förhindra det. Sen är det inte hela världen att gå arbetslös några månader heller.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 39 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: