Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+15
Imperator
ReAnimater
Vrövis
Synergy
RUTTEN
SebbeBoy
Smidarn
bowlingjocke
Sheik
HC47
Hoegberg
playmate
Rifter
Admin
Ingotera
19 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:11 pm

Ingotera skrev:
Lindsay är överskattad som fan. Tyckte dock inte det förr.
Har ni sett bilderna BTW?
http://nymag.com/fashion/08/spring/44247/
Hittar dem inte nu med sett dem för ett ganska bra tag sedan.

Man fick inte se fettan Sover alla... - Sida 38 371283
Till överst på sidan Gå ner
bowlingjocke
the fjälltrucker
bowlingjocke


Antal inlägg : 1981
Join date : 10-03-08
Age : 33
Ort : Boegstad, Oslo

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:13 pm

Vad tycks? Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Min Fleksnes-period är över för länge sen, så en ny avatarbild kändes lägligt.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:14 pm

Vrövis skrev:


Man fick inte se fettan Sover alla... - Sida 38 371283
Äh, hon är ändå overrated. Scarlett Johansson däremot.Sover alla... - Sida 38 376222
http://fuzzythoughts.files.wordpress.com/2008/01/scarlettjohansson.jpg
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:16 pm

Snart fyller jag år. Tänka sig att jag har överleft till min 21års dag snart!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:20 pm

Bah, det känns som om jag befinner mig i koma.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:21 pm

frivol skrev:
Bah, det känns som om jag befinner mig i koma.
Jag önskar jag befann mig i koma.:p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:23 pm

Ingotera skrev:

Jag önskar jag befann mig i koma.:p

Ja det betvivlar jag inte...
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:26 pm

frivol skrev:


Ja det betvivlar jag inte...
Koma is the new black juh!Sover alla... - Sida 38 820921

Vad görs då?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:28 pm

Ingotera skrev:

Koma is the new black juh!Sover alla... - Sida 38 820921

Vad görs då?

Not much, har lite ångest typ... funderar över kvällen. Sj?
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:36 pm

frivol skrev:


Not much, har lite ångest typ... funderar över kvällen. Sj?
Ångest för att du funderar över kvällen eller annars också? Vad ska du göra ikv då?
Inte mycket. Försöker bara fördriva tiden med musik och datorn tills jag ska lägga mig. Ska nog börja på boken du rekade ikväll ifall jag barav orkar.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:39 pm

Ingotera skrev:

Ångest för att du funderar över kvällen eller annars också? Vad ska du göra ikv då?
Inte mycket. Försöker bara fördriva tiden med musik och datorn tills jag ska lägga mig. Ska nog börja på boken du rekade ikväll ifall jag barav orkar.

Ångest över fyllesms och allmän ångest. Ångest över jobb imorgon osv. Ångest över att sitta hemma ensam osv.

Okej, min expojkvän läste den när han mådde som sämst och gillade den verkligen.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:43 pm

frivol skrev:


Ångest över fyllesms och allmän ångest. Ångest över jobb imorgon osv. Ångest över att sitta hemma ensam osv.

Okej, min expojkvän läste den när han mådde som sämst och gillade den verkligen.
Aha okej. Låter ju inte så kul.:/

Ja jag ska ta tag i läsandet Problemet är ju bara att jag inte har ork eller tålamod för böcker egentligen. Har läst 1 el 2 hela böcker i hela mitt liv. Och då har det ju vart genom skolan.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:44 pm

Ingotera skrev:

Aha okej. Låter ju inte så kul.:/

Ja jag ska ta tag i läsandet Problemet är ju bara att jag inte har ork eller tålamod för böcker egentligen. Har läst 1 el 2 hela böcker i hela mitt liv. Och då har det ju vart genom skolan.

Det går nog över snart.

Du får försöka, ge den en chans.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:49 pm

frivol skrev:


Det går nog över snart.

Du får försöka, ge den en chans.
Ja det enda positiva med ångest är att det går över.:)
Jag har själv haft lite bieffekter då jag la ner mina mediciner för fort. Har 4 dagar nu haft "elektrisk strålning" i kroppen, framförallt armar och ben. Inte kunnat äta något då jag inte har lust och spytt och haft diarre osv.
Inte mysigt, mend et har iaf fått mig att må såpass dåligt att jag inte ens viljat ta droger.:p

Jo jag ska försöka göra det. Sedan får vi ju se hur det går.^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 8:57 pm

Ingotera skrev:

Ja det enda positiva med ångest är att det går över.Smile
Jag har själv haft lite bieffekter då jag la ner mina mediciner för fort. Har 4 dagar nu haft "elektrisk strålning" i kroppen, framförallt armar och ben. Inte kunnat äta något då jag inte har lust och spytt och haft diarre osv.
Inte mysigt, mend et har iaf fått mig att må såpass dåligt att jag inte ens viljat ta droger.:p

Jo jag ska försöka göra det. Sedan får vi ju se hur det går.^^

Vad var det för medicin du tog bort som gav sånna biverkningar? Sover alla... - Sida 38 46616
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:08 pm

frivol skrev:


Vad var det för medicin du tog bort som gav sånna biverkningar? Sover alla... - Sida 38 46616
Venlafaxin. Käkade det i 225mg, Seroquel i 300mg och 48mg Concerta dagligen.
Trappade ner Venlafaxinet till 150mg per dag och drog cold turkey på Seroquelen då jag vart utan den då de tagit slut förr utan att det blivit alltför jobbigt.
Efter 1 vecka så började jag käka 75mg Venlafaxin utan att ha upplevt någrabiverkningar alls typ. Bara sömnproblem pga Seroquelen typ.
2 dagar senare sket jag helt i Venlafaxinet och nu sitter jag i den sits jag gör. Så man får ju egentligen skylla sig själv.:p
Skulle egentligen trappat ner det i minst 3 veckor utan att trappa på Seroquelen alls. Men drog bort Seroquele direkt och Venlafaxinet på 1,5 vecka typ.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:12 pm

Ingotera skrev:

Venlafaxin. Käkade det i 225mg, Seroquel i 300mg och 48mg Concerta dagligen.
Trappade ner Venlafaxinet till 150mg per dag och drog cold turkey på Seroquelen då jag vart utan den då de tagit slut förr utan att det blivit alltför jobbigt.
Efter 1 vecka så började jag käka 75mg Venlafaxin utan att ha upplevt någrabiverkningar alls typ. Bara sömnproblem pga Seroquelen typ.
2 dagar senare sket jag helt i Venlafaxinet och nu sitter jag i den sits jag gör. Så man får ju egentligen skylla sig själv.:p
Skulle egentligen trappat ner det i minst 3 veckor utan att trappa på Seroquelen alls. Men drog bort Seroquele direkt och Venlafaxinet på 1,5 vecka typ.

Okej, ja man ska inte göra så med starka mediciner. Sover alla... - Sida 38 371283 Usch, kommer nog få en utskällning imorgon på jobbet.
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:16 pm

Inte konstigt att man mår dåligt med så mycket kemikalier i kroppen, nu gäller det bara att fylla tiden med något vettigt som drar tankarna bort från mediciner och tråkiga känslor Sover alla... - Sida 38 820422
You can do it Ingotera Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:20 pm

frivol kommer bli inkallad till Direktörn, sen får hon lägga sig fram över det tunga gamla skrivbordet och lyfta upp kjolen. Direktörn grymtar nöjt och börjar utdela bestraffningen med hjälp av en speciell paddel som nyttjas till att tukta olydiga snärtor.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:22 pm

Vrövis skrev:
frivol kommer bli inkallad till Direktörn, sen får hon lägga sig fram över det tunga gamla skrivbordet och lyfta upp kjolen. Direktörn grymtar nöjt och börjar utdela bestraffningen med hjälp av en speciell paddel som nyttjas till att tukta olydiga snärtor.

Haha, ja det hade ju vart nåt om det fungerade så.
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 9:46 pm

frivol skrev:


Okej, ja man ska inte göra så med starka mediciner. Sover alla... - Sida 38 371283 Usch, kommer nog få en utskällning imorgon på jobbet.
Nej jag vet att det är dumt. Men efetrsom jag inte kände starka biverkningar vid svag nertrappning och alltid vill att saker ska hända direkt så vart det som det vart.
Vrövis skrev:
Inte konstigt att man mår dåligt med så mycket
kemikalier i kroppen, nu gäller det bara att fylla tiden med något
vettigt som drar tankarna bort från mediciner och tråkiga känslor Sover alla... - Sida 38 820422
You can do it Ingotera Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Jo jag ska hålla mig nykter och bara försöka fördriva tiden på bästa möjliga sätt den närmaste tiden nu. Det blir ju bättre någon gång, men det har hittils bara blivit värre och värre med bieffekterna.:p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 10:01 pm

Nu är det sömnlös i Seattle Sover alla... - Sida 38 552118
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 10:02 pm

Jaha, har vi nå folk på plats denna lördagkväll? Sover alla... - Sida 38 215316
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 10:05 pm

Jag är här typ.
Till överst på sidan Gå ner
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptylör maj 22, 2010 10:18 pm

Jag med nu!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: