Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+15
Imperator
ReAnimater
Vrövis
Synergy
RUTTEN
SebbeBoy
Smidarn
bowlingjocke
Sheik
HC47
Hoegberg
playmate
Rifter
Admin
Ingotera
19 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
RUTTEN
Petri
RUTTEN


Antal inlägg : 2453
Join date : 10-03-06
Ort : Playmates kroppshydda

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:03 pm

playmate skrev:
Har anlänt hem. Är helt mätt i magen. Dricker ändå ett glas mousserande vin.
DET ÄR BRA, GÖD TUTTARNA ÅT MIG, GÖD DOM1!!!!! Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998
Jag måste sluta tramsa såhär. Sover alla... - Sida 40 328433
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:03 pm

Ingotera skrev:
För en gångs skull ska jag inte posta något negativt.
Skulle bara säga att jag är helt awesome som varit nykter hela helgen!Sover alla... - Sida 40 427782

Ja det är du! Keep it up!!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:03 pm

RUTTEN skrev:

DET ÄR BRA, GÖD TUTTARNA ÅT MIG, GÖD DOM1!!!!! Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998
Jag måste sluta tramsa såhär. Sover alla... - Sida 40 328433

Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:03 pm

frivol skrev:


Det är grymt gott faktiskt.
Ja, sedan är det typ det enda jag får i mig nu. Har ätit 2 mackor och en drickyoghurt idag och har fan redan då hållt på att spy.
Ska tebba lite fil och flingor nu och hoppas att det håller kvar sig i magen.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:07 pm

Ingotera skrev:

Ja, sedan är det typ det enda jag får i mig nu. Har ätit 2 mackor och en drickyoghurt idag och har fan redan då hållt på att spy.
Ska tebba lite fil och flingor nu och hoppas att det håller kvar sig i magen.

Sa dom att det var biverkningar av att ha trappat ut medicinen för fort när du var på sjukan igår eller?
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:07 pm

RUTTEN skrev:

DET ÄR BRA, GÖD TUTTARNA ÅT MIG, GÖD DOM1!!!!! Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998 Sover alla... - Sida 40 764998
Jag måste sluta tramsa såhär. Sover alla... - Sida 40 328433

Haha ja di är så små, som du snart kommer få se Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:07 pm

pepparkakan skrev:


Ja det är du! Keep it up!!
Tack!:)
Önskar jag kunde säga "I will!" utan att ljuga. Men nu känner jag fan att det är nog och ska göra ett försök.
Kommer inte ens ihåg sist jag var nykter en hel helg.Sover alla... - Sida 40 46616
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:09 pm

Ingotera skrev:

Tack!Smile
Önskar jag kunde säga "I will!" utan att ljuga. Men nu känner jag fan att det är nog och ska göra ett försök.
Kommer inte ens ihåg sist jag var nykter en hel helg.Sover alla... - Sida 40 46616

YES YOU CAN! Sover alla... - Sida 40 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:14 pm

Sover alla... - Sida 40 Beth-ditto
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:17 pm

frivol skrev:


Sa dom att det var biverkningar av att ha trappat ut medicinen för fort när du var på sjukan igår eller?
Ja. Jag var ju in eftersom jag misstänkte Serotonergt Syndrom eftersom jag tagit hallucinogener i kombo med min medicin vilket är varken smart el nyttigt.
Men de gjorde lite tester osv och sa att allt troligen beror på utsättning av medicinerna.
Jag är dock inte helt säker själv på det. Fick det samma kväll el var det dagen efter att jag tagit hallucinogenerna för 2a gången.
Och strålningarna i armar och ben har bara blivit värre för var dag. Men ska prata med min psykolog på måndag ifall det inte blivit bättre.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:23 pm

Ingotera skrev:

Ja. Jag var ju in eftersom jag misstänkte Serotonergt Syndrom eftersom jag tagit hallucinogener i kombo med min medicin vilket är varken smart el nyttigt.
Men de gjorde lite tester osv och sa att allt troligen beror på utsättning av medicinerna.
Jag är dock inte helt säker själv på det. Fick det samma kväll el var det dagen efter att jag tagit hallucinogenerna för 2a gången.
Och strålningarna i armar och ben har bara blivit värre för var dag. Men ska prata med min psykolog på måndag ifall det inte blivit bättre.

Okej, ja se till att du får i dig mycket vätska. Blåbärssoppa är bra om man är dålig i magen också.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:24 pm

Haha, fick nyss ett mail "Är du nyfiken på killar som är välutrustade?" så har han foto på sig själv dessutom. Sover alla... - Sida 40 820921
Till överst på sidan Gå ner
Ingotera

Ingotera


Antal inlägg : 1463
Join date : 10-03-06
Ort : Norra norrland Job/hobbies: Receptbelagda läkemedel

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:26 pm

frivol skrev:


Okej, ja se till att du får i dig mycket vätska. Blåbärssoppa är bra om man är dålig i magen också.
Ja jag dricker mkt vatten. Har inga pengar så kan inte köpa ngt. Men ska be om lite av föräldrarna så man kan köpa blåbärssoppa, nyponsoppa etc.
frivol skrev:
Haha, fick nyss ett mail "Är du nyfiken på killar som är
välutrustade?" så har han foto på sig själv dessutom. Sover alla... - Sida 40 820921
Var han välutrustad då?:p

Jag har btw gjort en sak du tyckte att jag itne skulle göra idag!:o Jag mailade mitt ex.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:27 pm

Ingotera skrev:

Ja jag dricker mkt vatten. Har inga pengar så kan inte köpa ngt. Men ska be om lite av föräldrarna så man kan köpa blåbärssoppa, nyponsoppa etc.

Var han välutrustad då?:p

Jag har btw gjort en sak du tyckte att jag itne skulle göra idag!Surprised Jag mailade mitt ex.

Bra, föräldrar är bra att ha!

Han hade inte foto på sitt kön alltså, det var snarare en ansiktsbild verkar dom sällan brukar ha. Det har jag väl inte sagt nåt om?
Till överst på sidan Gå ner
Rifter

Rifter


Antal inlägg : 4371
Join date : 10-03-06
Ort : Norrut

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:27 pm

frivol skrev:
Haha, fick nyss ett mail "Är du nyfiken på killar som är välutrustade?" så har han foto på sig själv dessutom. Sover alla... - Sida 40 820921

Foto på sin manlighet antar jag? Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptylör maj 22, 2010 11:31 pm

Rifter skrev:
Foto på sin manlighet antar jag? Sover alla... - Sida 40 215316

Nej på sitt ansikte!

-------

https://soveralla.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=73
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: