Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+11
Winterfall
Sheik
Knasibas
frivol
HC47
ReAnimater
Hoegberg
playmate
Admin
Vrövis
Imperator
15 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:40 pm

playmate skrev:


Är det verkligen helt för sent att söka någon sista minuten nu? Sover alla... - Sida 38 159818

Icke! Det finns säkert tomma platser på flera kurser, snart kommer "AMEH! Klart du ska plugga i höst!"-affischerna upp i tunnelbanan. Dä ä ba å sök.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:46 pm

pepparkakan skrev:


Icke! Det finns säkert tomma platser på flera kurser, snart kommer "AMEH! Klart du ska plugga i höst!"-affischerna upp i tunnelbanan. Dä ä ba å sök.

Tack! Men jag vill söka i Göteborg, men fattar ingenting hur det går till med lägenhetssök osv Sad
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:50 pm

playmate skrev:
Tack! Men jag vill söka i Göteborg, men fattar ingenting hur det går till med lägenhetssök osv Sad
"Allt som är dåligt kommer från Göteborg", eller vad var det du sa? Razz Varför vill du dit?
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:52 pm

pepparkakan skrev:
Antiken är väl egentligen helt nödvändig om man vill dra mer logiska resonemang kring senare tänkande, om du förstår vad jag menar. Smile När man läser historia är det så många som kommer med luddiga "precis som under antiken"-påståenden, det känns som att man bör läsa djupare om det så att man har en stabilare grund (och kan rätta alla som kommer med falska påståenden Sover alla... - Sida 38 714144 ).

Museispåret har varit det jag strävat efter hela tiden faktiskt, ska bli riktigt kul Smile
Visst är det så, redan de gamla grekerna visste ju att vända sig till antiken för såväl frågor som svar. Sover alla... - Sida 38 714144 Jag har för övrigt Herodotos Historia lite på is just nu, alldeles rafflande läsning!

Det låter ju alldeles förträffligt, jag är övertygad om att det finns massor som bara väntar på att ställas ut! Sover alla... - Sida 38 552118

På tal om muséer så kan jag för övrigt säga att Istanbuls arkeologiska dito är ett verkligt måste, en enorm nyklassisk byggnad (byggnadskomplex rentav) med makalösa utställningar. Det är nog första gången jag tröttat ut mig fysiskt av att gå på museum och då var ändå den mest berömda sektionen, hettitiska och babyloniska avdelningen, tillfälligt stängd.
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:54 pm

Knasibas skrev:

"Allt som är dåligt kommer från Göteborg", eller vad var det du sa? Razz Varför vill du dit?

Ja, då hör väl jag hemma där, eller vad var det DU sa? Very Happy

Jag orkar inte vara kvar här mer, och jag är för fattig för att åka någon annanstans Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 1:59 pm

playmate skrev:


Ja, då hör väl jag hemma där, eller vad var det DU sa? Very Happy

Jag orkar inte vara kvar här mer, och jag är för fattig för att åka någon annanstans Very Happy

Ska vi hoppa från ett stup? cheers
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:01 pm

playmate skrev:
Ja, då hör väl jag hemma där, eller vad var det DU sa? Very Happy

Jag orkar inte vara kvar här mer, och jag är för fattig för att åka någon annanstans Very Happy
Ok. yes Götet är mycket trevligare än Sthlm imo Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers
Hoegberg skrev:
Ska vi hoppa från ett stup? cheers
Jag hänger på! Sover alla... - Sida 38 552118
Till överst på sidan Gå ner
playmate
Varning: outare
playmate


Antal inlägg : 5451
Join date : 10-03-24
Ort : I min egen kroppshydda kan jag va mig själv

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:03 pm

Hoegberg skrev:


Ska vi hoppa från ett stup? cheers

Sover alla... - Sida 38 215316

Knasibas skrev:

Ok. yes Götet är mycket trevligare än Sthlm imo Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers

Jag hänger på! Sover alla... - Sida 38 552118

Jag älskar Stockholm, men behöver något nytt. Och från Göteborg har jag massa dåliga minnen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:04 pm

Sorry Hoegberg, men jag kom inte in i Örebro. Jag är antagen till KI och står som 1a reserv till Lund.
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:05 pm

ReAnimater skrev:
Sorry Hoegberg, men jag kom inte in i Örebro. Jag är antagen till KI och står som 1a reserv till Lund.

Jag står som 4:e reserv i Lund och är antagen i Örebro. Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:06 pm

Knasibas skrev:

Ok. yes Götet är mycket trevligare än Sthlm imo Sover alla... - Sida 38 Icon_cheers

Jag hänger på! Sover alla... - Sida 38 552118

Playmate drog sig tydligen ur, men vi kan ju fortfarande hoppa. cheers
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:06 pm

Hoegberg skrev:


Jag står som 4:e reserv i Lund och är antagen i Örebro. Neutral
Det sägs ju att det brukar droppa 10 stycken, så du har ju god chans att komma i i Lund, för jag vill verkligen in i Lund och inte på en skola i Huddinge som är nära Bög-stockholm.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:07 pm

ReAnimater skrev:
Sorry Hoegberg, men jag kom inte in i Örebro. Jag är antagen till KI och står som 1a reserv till Lund.

Karolinska Institutet? Sover alla... - Sida 38 119911
Inget Umeå? Sover alla... - Sida 38 714144
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:09 pm

ReAnimater skrev:
Det sägs ju att det brukar droppa 10 stycken, så du har ju god chans att komma i i Lund, för jag vill verkligen in i Lund och inte på en skola i Huddinge som är nära Bög-stockholm.

Får se hur det blir. Är inte säkert att jag är sugen på att plugga med tanke på hur mitt liv varit den senaste tiden.

Men man ska ju inte ha svarat än på ett tag, så jag avvaktar lite innan jag bestämmer mig. Smile
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:09 pm

frivol skrev:


Karolinska Institutet? Sover alla... - Sida 38 119911
Inget Umeå? Sover alla... - Sida 38 714144
Det sägs ju att KI endast tar in de med högst betyg.. så jag får väl känna mig speciell.
Nä det blev inget Umeå.. dels för att jag inte gillar kylar och att jag inte vill behöva slå ihjäl ett par björnar och bli nedsprungen av renar när jag är påväg till skolan.
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:10 pm

ReAnimater skrev:
Det sägs ju att KI endast tar in de med högst betyg.. så jag får väl känna mig speciell.
Nä det blev inget Umeå.. dels för att jag inte gillar kylar och att jag inte vill behöva slå ihjäl ett par björnar och bli nedsprungen av renar när jag är påväg till skolan.

Eller att en same kommer fram och kastrerar dig med tänderna.
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:11 pm

Jag blev ju antagen till Audionomprogrammet.. så jag tänkte att vi kunde göra en deal.
Kan inte ni alla lova mig att ni besöker mig när ni ska prova ut hörapparat/få bukt på hörselproblem?
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:13 pm

ReAnimater skrev:
Det sägs ju att KI endast tar in de med högst betyg.. så jag får väl känna mig speciell.
Nä det blev inget Umeå.. dels för att jag inte gillar kylar och att jag inte vill behöva slå ihjäl ett par björnar och bli nedsprungen av renar när jag är påväg till skolan.

Sover alla... - Sida 38 215316 Ok...
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:14 pm

frivol skrev:


Sover alla... - Sida 38 215316 Ok...
Vem är kvinnan på din avatar?
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:15 pm

Sover alla... - Sida 38 159818
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:15 pm

ReAnimater skrev:
Vem är kvinnan på din avatar?

Hon ser ju fan ut som en 14-årig pojke. Sad
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:18 pm

Ok. Jag har fattat att ni inte gillar Spanien eller Fernando, men jag gör det.
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:23 pm



Lite töntigt sådär Sover alla... - Sida 38 553
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:25 pm

Okej jag tycker att vi alla lägger ner med att vara elak mot varandra. Inget tjänar på det.
Till överst på sidan Gå ner
Hoegberg
Pölsa



Antal inlägg : 1364
Join date : 10-03-07
Age : 109

Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Emptymån jul 12, 2010 2:29 pm

Knasibas skrev:


Lite töntigt sådär Sover alla... - Sida 38 553

Den kommer jag ihåg! Dålig som fan. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 38 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 38 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 38 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: