Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+11
Winterfall
Sheik
Knasibas
frivol
HC47
ReAnimater
Hoegberg
playmate
Admin
Vrövis
Imperator
15 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
FörfattareMeddelande
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 2:44 pm

Skolade från jobbet
shifty
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 2:51 pm

Imperator skrev:
Skolade från jobbet
shifty

Smart.
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 2:54 pm

29 grader i mitt boende! Jag smälter snart bort.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:05 pm

Bah, misslyckades fatalt med att göra en omelett för jag glömde olja/smör innan. Blev bara någon hög av det nu. Sover alla... - Sida 39 371283
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:23 pm

Måste kännas bra att få en gratis guldmedalj ändå. Sover alla... - Sida 39 714144
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:24 pm

frivol skrev:


Smart.

Jag var där, men inte där. Så att säga

fniss

Imorgon åker jag iväg hejehejejeje
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:29 pm

Idag är jag extra glad. Glad!. Glad. Extra. Mycket. Glad alltså. Helt enkelt. Glad.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:31 pm

HC47 skrev:
Måste kännas bra att få en gratis guldmedalj ändå. Sover alla... - Sida 39 714144

Ärligt, vad är det med dig? Du har aldrig varit så dryg som nu.
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:32 pm

frivol skrev:


Ärligt, vad är det med dig? Du har aldrig varit så dryg som nu.

Sanningen är aldrig dryg

fy

Den är bara sann
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:34 pm

frivol skrev:


Ärligt, vad är det med dig? Du har aldrig varit så dryg som nu.

Men sluta vara så torr(es). Ha lite humor, för tusan. Du måste väl ändå förstå att ditt... intresse för pojkvaskern är ganska kul?

Dessutom är det jag säger ganska sant. Inte som så att han direkt gjorde sig förtjänt av den i detta VM.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:35 pm

Imperator skrev:

Sanningen är aldrig dryg

fy

Den är bara sann

Högst subjektiv och därmed endast åsikter.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:36 pm

frivol skrev:


Högst subjektiv och därmed endast åsikter.
Det är väl inte ett dugg subjektivt. Eller du menade att Torres kämpade hårt för guldet? Kanske kämpade han hårt men han åstadkom ju ingenting.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:37 pm

HC47 skrev:

Men sluta vara så torr(es). Ha lite humor, för tusan. Du måste väl ändå förstå att ditt... intresse för pojkvaskern är ganska kul?

Dessutom är det jag säger ganska sant. Inte som så att han direkt gjorde sig förtjänt av den i detta VM.

Jag skulle skratta om dina skämt höll någon nivå överhuvudtaget.

Sen är du totalt oinsatt och helt ointresserad av fotboll, så dina kvasiintelligenta analyser är ungefär lika intressanta som koskit.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:37 pm

HC47 skrev:


Men sluta vara så torr(es). Ha lite humor, för tusan. Du måste väl ändå förstå att ditt... intresse för pojkvaskern är ganska kul?

Dessutom är det jag säger ganska sant. Inte som så att han direkt gjorde sig förtjänt av den i detta VM.

HAHA! Fy fan vad dåligt HåSe. Sover alla... - Sida 39 837586
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:37 pm

HC47 skrev:
Måste kännas bra att få en gratis guldmedalj ändå. Sover alla... - Sida 39 714144
Nåja, han ställde ju holländarna ordentligt i säkert en halv minut med sin muskelsträckning! Sover alla... - Sida 39 159818
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:42 pm

frivol skrev:


Jag skulle skratta om dina skämt höll någon nivå överhuvudtaget.

Sen är du totalt oinsatt och helt ointresserad av fotboll, så dina kvasiintelligenta analyser är ungefär lika intressanta som koskit.

Jag har sett de flesta matcherna och alla Spaniens. Torres har inte gjort en enda bra match. Eller du menar att det är en slump att han satt på bänken typ 90 % av tiden.

Det är inte kvasiintelligent (tveksamt om du använde det ordet korrekt) att påpeka att Torres sög i detta VM, det är fakta. Det hade du förstått om du inte var smått besatt.
Pastoratet skrev:

Nåja, han ställde ju holländarna ordentligt i säkert en halv minut med sin muskelsträckning! Sover alla... - Sida 39 159818
Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:46 pm

HC47 skrev:

Det är väl inte ett dugg subjektivt. Eller du menade att Torres kämpade hårt för guldet? Kanske kämpade han hårt men han åstadkom ju ingenting.

Jag önskar mest att du höll käften, men det är väl för mycket att begära att du ska vara klok nog att vara tyst när du inte har någonting att komma med inom ett ämne du inte är särskilt insatt i. Torres har kämpat lika hårt som resterande laget för ett VM-guld, han har spelat varje match trots att han inte varit i form för att del Bosque värderar honom högt och inser hans potentiella slagkraft och medhjälp till att resterande laget får chanser. Han gör löpningar som lämnar stora ytor till Villa, han håller mittbackar sysselsatta och eftersom de hyser stor respekt så hårdmarkerar de honom, vilket givetvis öppnar fältet för övriga spelare. Att han inte gjort något mål innebär knappast att han inte kämpat. Jag förstår att det är svårt att fatta för någon som inte vanligtvis tittar på fotboll att fotboll är en lagsport och handlar om ett fotbollslag som spelar tillsammans, snarare om endast individuella prestationer.

Vad gäller Torres, så kommer han direkt från en skadedrabbad säsong med pool där han dragits
med ljumskskador och en meniskskada som han genomgått två operationer för, varav den sista i april. Rehabiliteringen för sådana skador är normalt sett flera månader lång, Torres är alltså inte i matchform men har trots det påskyndats i sin rehabträning för att kunna vara med i VM eftersom han är den striker som förutom Villa och Raul gjort flest mål för spanska landslaget. Att du tror dig ha koll på Torres, han kapacitet eller vad han gjort för att förtjäna ett VM-guld är patetiskt. Jag hoppas du får ett knull av pepparkakan snart så att du blir som folk.


Senast ändrad av frivol den mån jul 12, 2010 3:46 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:46 pm

HC47 skrev:
Men sluta vara så torr(es). Ha lite humor, för tusan. Du måste väl ändå förstå att ditt... intresse för pojkvaskern är ganska kul?

Dessutom är det jag säger ganska sant. Inte som så att han direkt gjorde sig förtjänt av den i detta VM.
I lol'd. Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 389675
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:50 pm

frivol skrev:


Jag önskar mest att du höll käften, men det är väl för mycket att begära att du ska vara klok nog att vara tyst när du inte har någonting att komma med inom ett ämne du inte är särskilt insatt i. Torres har kämpat lika hårt som resterande laget för ett VM-guld, han har spelat varje match trots att han inte varit i form för att del Bosque värderar honom högt och inser hans potentiella slagkraft och medhjälp till att resterande laget får chanser. Han gör löpningar som lämnar stora ytor till Villa, han håller mittbackar sysselsatta och eftersom de hyser stor respekt så hårdmarkerar de honom, vilket givetvis öppnar fältet för övriga spelare. Att han inte gjort något mål innebär knappast att han inte kämpat. Jag förstår att det är svårt att fatta för någon som inte vanligtvis tittar på fotboll att fotboll är en lagsport och handlar om ett fotbollslag som spelar tillsammans, snarare om endast individuella prestationer.

Vad gäller Torres, så kommer han direkt från en skadedrabbad säsong med pool där han dragits
med ljumskskador och en meniskskada som han genomgått två operationer för, varav den sista i april. Rehabiliteringen för sådana skador är normalt sett flera månader lång, Torres är alltså inte i matchform men har trots det påskyndats i sin rehabträning för att kunna vara med i VM eftersom han är den striker som förutom Villa och Raul gjort flest mål för spanska landslaget. Att du tror dig ha koll på Torres, han kapacitet eller vad han gjort för att förtjäna ett VM-guld är patetiskt. Jag hoppas du får ett knull av pepparkakan snart så att du blir som folk.

Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586

Hoppas du får ett av Torres så du slutar vara så jävla bitter.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:51 pm

HC47 skrev:

Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 837586

Hoppas du får ett av Torres så du slutar vara så jävla bitter.

Ja, det är väl troligare än att du får komma till.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:52 pm

Knasibas skrev:

I lol'd. Sover alla... - Sida 39 837586 Sover alla... - Sida 39 389675

Jag också, för att det var så dåligt. Mclarengbg hade varit nöjd med ett sånt skämt. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:54 pm

frivol skrev:


Ja, det är väl troligare än att du får komma till.
Fortsätt tro det, du. Sover alla... - Sida 39 837586

Men fortfarande. Torres spelade inte bra. Det kan vem som helst se som inte har en Torres-fetisch.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 3:59 pm

HC47 skrev:

Fortsätt tro det, du. Sover alla... - Sida 39 837586

Men fortfarande. Torres spelade inte bra. Det kan vem som helst se som inte har en Torres-fetisch.

Tro? Det är ju sanningen.

Han var ju med i anfallet som ledde till VM-guld, så jag håller inte riktigt med. Att han kan spela bättre är jag medveten om, men det är rätt idiotiskt att säga att han inte förtjänade ett VM-guld. Han har spelat alla matcher, var dina "90% på bänken" kommer ifrån har jag ingen aning om, men om du bara sett de två senaste matcherna förstår jag att din procentenheter inte riktigt är verklighetsanknutna.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 4:02 pm

frivol skrev:


Tro? Det är ju sanningen.

Han var ju med i anfallet som ledde till VM-guld, så jag håller inte riktigt med. Att han kan spela bättre är jag medveten om, men det är rätt idiotiskt att säga att han inte förtjänade ett VM-guld. Han har spelat alla matcher, var dina "90% på bänken" kommer ifrån har jag ingen aning om, men om du bara sett de två senaste matcherna förstår jag att din procentenheter inte riktigt är verklighetsanknutna.
Ja, förmodligen. Vet Torres ens om din existens? Det är nog hans agent eller något som svarar på alla kärleksbrev du skickar.

Nej, att du inte håller med är föga överraskande. Du hade inte ens hållit med om Torres, i rullstol, gjort 10-12 självmål. Även då hade du gnällt om att "han kämpat så hårt trots skador och förtjänar guld lika mycket som alla andra". Faktum är att det enda Torres kommer bli ihågkommen för i detta VM är hur han bögtrillade så motståndaren fick rött kort och att hans sista stora triumf i VM var en sträckning i slutminuterna.
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Emptymån jul 12, 2010 4:05 pm

HC47 skrev:

Ja, förmodligen. Vet Torres än om din existens? Det är nog hans agent eller något som svarar på alla kärleksbrev du skickar.

Nej, att du inte håller med är föga överraskande. Du hade inte ens hållit med om Torres, i rullstol, gjort 10-12 självmål. Även då hade du gnällt om att "han kämpat så hårt trots skador och förtjänar guld lika mycket som alla andra". Faktum är att det enda Torres kommer bli ihågkommen för i detta VM är hur han bögtrillade så motståndaren fick rött kort och att hans sista stora triumf i VM var en sträckning i slutminuterna.

Du kanske ska ställa upp som expertkommentator inom fotboll med med dina expertkunskaper om fotboll, fotbollsspelare och allmänkunnande om hur fotbollsspelare uppfattas av alla människor runt om i världen? Ty dina högst skeva uppfattningar är ju förstås allmängiltiga. Du kanske kan göra Jidhe sällskap i studion, dom kanske behöver inkvotera en sjukskriven 170 cm hög kille som är oskuld.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 39 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 39 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 39 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: