Sover alla ...
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sover alla ...

Chatta loss
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Sover alla...

Gå ner 
+11
Winterfall
Sheik
Knasibas
frivol
HC47
ReAnimater
Hoegberg
playmate
Admin
Vrövis
Imperator
15 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
FörfattareMeddelande
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:09 pm

frivol skrev:


Du kanske ska ställa upp som expertkommentator inom fotboll med med dina expertkunskaper om fotboll, fotbollsspelare och allmänkunnande om hur fotbollsspelare uppfattas av alla människor runt om i världen? Ty dina högst skeva uppfattningar är ju förstås allmängiltiga. Du kanske kan göra Jidhe sällskap i studion, dom kanske behöver inkvotera en sjukskriven 170 cm hög kille som är oskuld.
Du har fel på minst två punkter, men okej. Tappert försök. Sover alla... - Sida 40 837586

Jag är ju mer objektiv än dig i mina analyser (som du tar på dödsallvar för att man är lite "orättvis" mot din kära Torres). Du hade inte brytt dig ett dugg om det var någon annan spelare i ett annat lag jag sa det om. Så kasta inte sten i glashus nu.

Jag hatar att säga detta nu men alltså... du är så jävla typiskt tjejig.
Till överst på sidan Gå ner
Imperator

Imperator


Antal inlägg : 2486
Join date : 10-03-10
Age : 113
Ort : Där men inte Här

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:10 pm

thumbsup
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:11 pm

Sover alla... - Sida 40 851663
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:11 pm

HC47 skrev:

Du har fel på minst två punkter, men okej. Tappert försök. Sover alla... - Sida 40 837586

Jag är ju mer objektiv än dig i mina analyser (som du tar på dödsallvar för att man är lite "orättvis" mot din kära Torres). Du hade inte brytt dig ett dugg om det var någon annan spelare i ett annat lag jag sa det om. Så kasta inte sten i glashus nu.

Jag hatar att säga detta nu men alltså... du är så jävla typiskt tjejig.

Ja just det, det var 168 cm och nu är du inte sjukskriven utan arbetslös? Lite bättre men inte fullt tillräckligt.

Du är ju inte objektiv för fem öre, du hatar honom som pesten av någon anledning bara för att jag älskar honom lite mer än normalt. Detta får mig att undra om du egentligen tänder på mig och har bestämt dig för att vara så jävlig som möjligt för attjag ska lägga märke till dig mer än som en störande mygga på väggen.

Du är en idiot.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:12 pm

Frivol är fan den enda här inne som inte har något som helst sinne för humor... och ungefär lika mycket självdistans. Eller ska man kanske kalla det Torresdistans?
Till överst på sidan Gå ner
Knasibas
Greifi Grishnackh
Knasibas


Antal inlägg : 4374
Join date : 10-03-06
Age : 25
Ort : ...and what is this?

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:12 pm

Sover alla... - Sida 40 837586 Sover alla... - Sida 40 427722
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:13 pm

Nu saknar jag RUTTEN extra mycket. Sover alla... - Sida 40 Herz
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:14 pm

pepparkakan skrev:
Nu saknar jag RUTTEN extra mycket. Sover alla... - Sida 40 Herz
Har du tänkt på att vi alla tre är ifrån samma stad shifty
Till överst på sidan Gå ner
Vrövis
Sneaky
Vrövis


Antal inlägg : 4001
Join date : 10-03-08

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:15 pm

fyfan alltså
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:15 pm

ReAnimater skrev:
Har du tänkt på att vi alla tre är ifrån samma stad shifty

Oh ja. Jag har till och med stalkat RUTTEN utanför hans hus. Och jag vet ju var du bor så attehhh. Sover alla... - Sida 40 41221
Till överst på sidan Gå ner
ReAnimater

ReAnimater


Antal inlägg : 986
Join date : 10-04-27

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:15 pm

pepparkakan skrev:


Oh ja. Jag har till och med stalkat RUTTEN utanför hans hus. Och jag vet ju var du bor så attehhh. Sover alla... - Sida 40 41221
Sluta genast upp med att ringa om nätterna wave
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:16 pm

frivol skrev:


Ja just det, det var 168 cm och nu är du inte sjukskriven utan arbetslös? Lite bättre men inte fullt tillräckligt.

Du är ju inte objektiv för fem öre, du hatar honom som pesten av någon anledning bara för att jag älskar honom lite mer än normalt. Detta får mig att undra om du egentligen tänder på mig och har bestämt dig för att vara så jävlig som möjligt för attjag ska lägga märke till dig mer än som en störande mygga på väggen.

Du är en idiot.

Arbetslös är väl du också? Och nej, jag är inte 1,68 heller.

Jag hatar inte honom. Jag gillar att jävlas lite med din absolut svagaste punkt, nämligen din kära Torres. Och jag är långt ifrån den enda i tråden som gör det. Varför? För att du lämnar så jävla öppet för det! Att du sen inte har någon som helst distans till det hela är ju bara tragiskt. Skaffa lite humor, för fan. Jag var liksom inte ens speciellt seriös med mitt första inlägg men du kunde såklart inte låta bli att ta det personligt.


Senast ändrad av HC47 den mån jul 12, 2010 4:17 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Pastoratet

Pastoratet


Antal inlägg : 313
Join date : 10-03-23
Ort : Kaktusland

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:16 pm

HC47 skrev:
Frivol är fan den enda här inne som inte har något som helst sinne för humor... och ungefär lika mycket självdistans. Eller ska man kanske kalla det Torresdistans?
www.mabonativetitle.com/images/maps/TI_eNames.gif Sover alla... - Sida 40 215316
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:18 pm

Pastoratet skrev:

www.mabonativetitle.com/images/maps/TI_eNames.gif Sover alla... - Sida 40 215316
Du måste vara bäst i världen på korta svar! Sover alla... - Sida 40 837586
Till överst på sidan Gå ner
frivol

frivol


Antal inlägg : 3995
Join date : 10-05-25

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:18 pm

HC47 skrev:

Arbetslös är väl du också? Och nej, jag är inte 1,68 heller.

Jag hatar inte honom. Jag gillar att jävlas lite med din absolut svagaste punkt, nämligen din kära Torres. Och jag är långt ifrån den enda i tråden som gör det. Varför? För att du lämnar det så jävla öppet för det! Att du sen inte har någon som helst distans till det hela är ju bara tragiskt. Skaffa lite humor, för fan. Jag var liksom inte ens speciellt seriös med mitt första inlägg men du kunde såklart inte låta bli att ta det personligt.

Jag har humor. Jag delar dock inte din. Ungefär som att inte du gillar att bli kommenterad eller ratad för din pygmélängd. Men det kanske också är jätteroligt om man skämtar om det för att du borde egentligen ha lite humor och inse hur roligt det är? Torres kanske är min akilleshäl, men när du uttalar dig lika intelligent som en efterbliven reagerar man.
Till överst på sidan Gå ner
HC47
Geni
HC47


Antal inlägg : 2348
Join date : 10-03-24
Ort : Skåne

Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Emptymån jul 12, 2010 4:23 pm

frivol skrev:


Jag har humor. Jag delar dock inte din. Ungefär som att inte du gillar att bli kommenterad eller ratad för din pygmélängd. Men det kanske också är jätteroligt om man skämtar om det för att du borde egentligen ha lite humor och inse hur roligt det är? Torres kanske är min akilleshäl, men när du uttalar dig lika intelligent som en efterbliven reagerar man.

Jag skiter i om folk påpekar saker om min längd. Vad jag har något emot är ytlighet där man dissar folk enbart pga längd. En stor jävla skillnad. Jag har många långa vänner och det skojas om min längd ganska ofta och så har det varit i många år. Jag brukar själv göra narr av mig själv. Så var du fått det ifrån vet jag inte.

Skillnaden på dig och mig är att jag har självdistans. Du har inte ens distans när det inte gäller dig, vilket jag tycker du bör skaffa. För om man som du, går på total offensiv, så fort någon skriver en oneliner om en fotbollsspelare så är det inte riktigt som det ska.

-------

https://soveralla.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=91
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sover alla... - Sida 40 Empty
InläggRubrik: Sv: Sover alla...   Sover alla... - Sida 40 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sover alla...
Till överst på sidan 
Sida 40 av 40Gå till sida : Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Liknande ämnen
-
» Sover alla... 1.1
» Sover alla...
» Sover alla (läs första post) 1.0

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sover alla ...  :: Låsta trådar-
Hoppa till: